اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جاروی مرکزی

همان طور که احتمالاً شما نیز درگیر بودید، استفاده از جاروبرقی های معمولی توأم با ایجاد گردوخاک، صدا، بو، گرمای ناشی از موتور خواهد بود که با داشتن وزن زیاد باید از لابه لای وسایل که موجب آزار اطرافیان خواهد شد. اما باوجود یک جارو مرکزی همه این مشکلات رفع می گردد. چراکه این جارو بی صدا، بدون بو، سبک و با حمل آسان است.

دستگاه جاروبرقی مرکزی در پشت بام، زیرزمین و دیگر بخش های خارجی ساختمان قابل نصب بوده و برای هیچ کس مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد. با نصب جاروبرقی مرکزی در یک مکان ثابت، نظافت تنها به وسیله حمل خرطومی انجام می پذیرد.به منظور نظافت همه بخش های خانه می توان تعداد بیشتری درگاه ورودی برای اتصال خرطومی، بر روی دیوارها تعبیه نمود تا فقط توسط جابه جایی خرطومی از یک ورودی به ورودی دیگر، کلیه نقاط پوشش داده شود.

درگاه های ورودی به وسیله لوله هایی به جاروی مرکزی متصل می شوند. گردوخاک از طریق این لوله ها وارد مخزن جاروی مرکزی می شود. درنتیجه کاربر هیچ گونه تماسی با این مخزن نداشته و فقط لازم است یک تا دو بار در سال تخلیه شود. سیستم به کارگیری جارو مرکزی یک روش آسان، بهداشتی و انعطاف پذیر است که با محیط خانه ها و آپارتمان ها با ابعاد مختلف سازگاری دارد.

محل نصب جارو مرکزی

جارو مرکزی به راحتی و در همه جای ساختمان قابل نصب است و تنها دو بار در سال و برای خالی کردن آن نیاز است به آن مراجعه کرد. بهترین حالت برای جاروبرقی نصب در محوطه بیرونی خانه است، زیرا فیلترها می توانند با هوای آزاد ارتباط داشته باشند. لوله کشی ها به سرعت انجام شده و با چسب به طور کامل عایق کاری می شود، این لوله ها کاملاً مخفی و خارج از دید هستند. لوله گذاری می تواند در پشت بام، بالای قفسه، مجراها، ستون ها، آشپزخانه و زیرزمین انجام شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>