اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جاروی مرکزی

جاروی مرکزی نوعی سیستم مکش مرکزی است که از آن برای نظافت ساختمان استفاده می شود. امروزه جاروی مرکزی در نظافت و حذف خاک، مواد زائد و زباله های موجود در خانه ها، ساختمان ها و محیط های صنعتی نقش مهمی را ایفا می کند. جاروبرقی مرکزی یکی از انواع جاروبرقی هاست که به صورت ثابت در یک ساختمان تعبیه می شود و این وظیفه را بر عهده دارد.

جالب است بدانید که جاروهای مرکزی دارای سیستم های خلأ در داخل ساختمان ها هستند که برای تمیز کردن زباله ها و حذف خاک، مورداستفاده قرار می گیرند. این سیستم ها مواد زائد را از طریق لوله های تعبیه شده در دیوار به داخل محفظه جمع آوری زباله که در یک فضای دور طراحی شده است ارسال می کنند. به طورمعمول ساختمان ها نیز با پریزهایی به منظور وصل کردن لوله جارو به سیستم خلأ تجهیز می شوند.

تعداد و محل پریزهایی که به سیستم جاروبرقی مرکزی متصل می شوند با توجه به نیاز شما می توانند متغیر باشند. از ویژگی های این پریزها می توان به برخورداری آن ها از درپوش اشاره کرد. پریزهایی که به این منظور تعبیه می شوند باید حداقل در ارتفاع 50 متری از سطح زمین باشند. از نکات ایمنی که در هنگام نصب پریز جاروی مرکزی باید به یاد داشته باشید، عدم نصب آن ها در کنار شومینه می باشد. پریزهایی که به این منظور تعبیه می شوند، بسیار حساس بوده و دارای هوابندهای پیشرفته می باشند.

لوله خرطومی که به پریز نصب شده می شود، به شکل فنری بوده و طول آن 4، 8 و 12 متر می باشد. ست لوله خرطومی دارای سری های مختلف به منظور کاربردهای متفاوت نیز می باشد. سیستم های جارو مرکزی می توانند متفاوت باشند. تفاوت این سیستم ها در اندازه مخزن و قدرت مکش آن ها می باشد. از این سیستم می توان به طور هم زمان برای چند آپارتمان استفاده کرد.

همچنین، به طورکلی واحد مکش معمولاً یک مکنده مرکزی شامل موتور و پمپ است و نحوه عملکرد این سیستم به گونه ای است که دستگاه در مکان هایی مانند موتورخانه، پارکینگ، تراس و فضایی مشابه نصب شده است.خاموش و روشن کردن این دستگاه به سه روش صورت می گیرد. یکی از روش هایی که می توان به این منظور مورداستفاده قرار داد، به کارگیری سیستم ریموت کنترل می باشد. روش دیگر اتصال و یا جدا کردن لوله خرطومی از پریز می باشد. در روش سوم نیز بر روی دسته خرطومی دکمه ای به این منظور تعبیه شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>