اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سندبلاست

در زمینه سند بلاست کاری نیازی به وجود نوع خاصی از شیشه نیست و این کار قابل اعمال بر روی انواع شیشه ها می باشد. شیشه های سند بلاست شیشه هایی هستند که دارای انعطاف بسیار بالا بوده به طوری که هر طرح و نقشی را می توان روی آن ها پیاده کنید. همچنین در مورد دیگر مزایای استفاده از سند بلاست می توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل:

استفاده از سند بلاست برای پرداخت ورق قبل از برش آن منجر به افزایش دقت و سرعت برش خواهد شد.
این روش بهترین روش پرداخت سطوح است که مواد اضافی و سخت را از روی سطوح پاک نموده و آن را تمیز و یکدست می کند.پرداخت سطوح با روش های دستی بسیار وقت گیر است اما با استفاده از سند بلاست در عرض چند دقیقه می توان پرداخت سطوح مختلف را انجام داد.

سند بلاست بهینه ترین و سریع ترین روش پاک سازی سطوح رنگ کاری شده و قدیمی است. با استفاده از آن در کمترین زمان ممکن می توان سطح را برای رنگ آمیزی مجدد آماده کرد.زنگ زدایی سطوح را می توان با استفاده از سند بلاست انجام داد، ازاین رو سطح فلز در شرایط بهتری قرار می گیرد و طول عمر آن افزایش می یابد.سند بلاست برای تمیزکاری سطوحی که بر روی آن ها دوده، رسوب، زنگ زدگی، گریس و انواع آلودگی ها وجود دارد روشی بسیار مناسب و ایدئال به شمار می آید.

در این روش تنها با استفاده از یک کیت سند بلاست، یک پوشش محافظ و یک سیستم شست وشو به راحتی می توان عملیات تمیزکاری سطح را انجام داد.سند بلاست برای تزئین شیشه و سطوح پلاستیکی نیز مورداستفاده قرار می گیرد.با استفاده از سند بلاست می توان شیشه را با طرح های زیبا تزئین نمود.رفع آلودگی ها از زاویه ها و گوشه و کنار سطوح با روش سند بلاست امکان پذیر است.سند پلاست روشی مقرون به صرفه و اقتصادی است.پاک سازی سطوح با روش سند بلاست، راندمان رنگ آمیزی را بالا می برد و با اجرای دقیق آن دیگر نیازی به تکرار رنگ آمیزی نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>