اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سندبلاست


شیشه سند بلاست تمام مات

در این نوع از محصولات از شیشه های سکوریت شده و خام استفاده می کنند به طوری که این نوع شیشه ها را به صورت یکپارچه داخل اتاق سند بلاست قرار داده و توسط اپراتور مربوطه عملیات پاشش را انجام می دهند. به طورمعمول کاربرد شیشه کاملاً مات در مکان هایی ازجمله حمام، سرویس بهداشتی، بالکن های شیشه ای و... است. درواقع هر مکانی که افراد تمایلی به دیده شدن داخل فضا نداشته باشند از این نوع شیشه استفاده می گردد.

شیشه های طرح و لگودار

یکی از بهترین حالات تبلیغات و دکوراسیون داخلی ادارات درج و نقش دادن لوگوی مربوطه به همان شرکت روی درب های شیشه ای خود می باشد، معمولاً برای اجرای سند بلاست لوگو روی شیشه ابتدا نقش آن توسط برنامه های فتوشاپ و کورل طراحی شده و توسط کاتر پلاترهای پیشرفته روی چسب های مخصوص پرینت و یا کاتر می شوند و بعدازاینکه چسب ها آماده شدند، طرح ها توسط اپراتور روی شیشه چسبیده می شود که پی از چسباندن طرح شیشه ها آماده سند بلاست کردن می باشد.لوگوی روی شیشه را می توان به دو روش زمینه مات و یا زمینه شیشه ای نقش کرد، لازم به ذکر است که در مکان هایی که نیاز به دید کافی در محیط وجود دارد تنها لوگو را روی شیشه سند بلاست می کنند درحالی که دید و انتقال نور همچنان حفظ می شود.

شیشه های راه راه مات شده

یکی از جذاب ترین نقش ها، بر روی شیشه سند بلاست طرح های راه مات می باشد که بیشتر در مکان های اداری و پارتیشن ها استفاده می شود. در این نوع طراحی معمولاً اندازه فاصله خط های راه مات بنا به درخواست و سلیقه مشتری می تواند متغیر باشد. راه مات نوعی طراحی روی شیشه به حساب می آید که به صورت خطوط منظم عمودی، افقی و یا شطرنجی روی شیشه نقش پیدا می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>