اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سندبلاست

شیشه سند بلاست یا همان شیشه مات معمولاً در فضای داخلی به منظور جلوگیری از دیده شدن فضای داخلی و حفظ حریم شخصی استفاده می شود. همچنین این نوع از شیشه ها جنبه طراحی داخلی نیز داشته و شابلون های مختلفی برای ایجاد انواع طرح ها و نقش های مختلف بر روی شیشه سند بلاست وجود دارد.

درواقع شیشه سند بلاست قابل استفاده برای حمام، آشپزخانه و دستشویی می باشند. از طرفی دیگر برای جداسازی فضای کار در محل کار کارکنان نیز می توان از شیشه های مات سند بلاست شده استفاده کرد؛ بنابراین کاربردهای شیشه سند بلاست شامل دو بخش مسکونی و اداری می شود.

فضاهای اداری و رسمی

بسیاری از شرکت ها برای پارتیشن بندی داخلی از شیشه سند بلاست، با طرح لوگوی شرکت بر روی آن، استفاده می کنند. این گونه، هم لوگوی شرکت در تمام فضاها خودنمایی می کند و هم فضاها به صورت مناسب بخش بندی می شوند. در ورودی ساختمان ها، لابی ها، پذیرش ادارات و هتل ها، فرودگاه ها، استخرهای عمومی، محوطه سازی، طراحی فضاهای سبز و باغ ها، زمین بازی، کتابخانه ها، کتاب فروشی ها، اتاقک های نگهبانی، انبارها، فضاهایی که مردم در آن ها صف می بندند، مانند سینماها، سالن های تئاتر، کنترل پاسپورت در فرودگاه ها، فروشگاه ها و خلاصه هرجایی که نیازی به زیبایی و نظم دهی احساس می شود، شیشه سند بلاست می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

فضاهای داخلی و شخصی

امروزه، در خانه های کوچک از اتاق های شیشه ای به جای حمام استفاده می کنند؛ و چنین مکان هایی دقیقاً برای استفاده از شیشه سند بلاست مناسب است. درواقع با پوشاندن دورتادور حمام با این نوع شیشه ها حریم شخصی محیط حفظ می شود.

از شیشه سند بلاست برای بخش بندی حمام های بزرگ تر، قفسه بندی حمام و دستشویی، جدا کردن سرویس بهداشتی و یا استفاده در بالکن های شیشه ای استفاده می شود. درواقع می توان از این شیشه ها به عنوان پارتیشن بین فضاها یا به عنوان بخشی از درب داخلی نیز استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>