اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سندبلاست

شیشه سند بلاست نوعی شیشه در حالت مات شده و کدر است که برای ایجاد چنین ویژگی ای در شیشه ها از ماسه خالص استفاده می کنند. در این فرایند ابتدا ماسه را با استفاده از کمپرسورهای هوای مخصوص تحت فشار بالابر روی شیشه می پاشند که به این عمل در اصطلاح حرفه ای بلاست کردن می گویند.

هر چه عمل بلاست کردن بیشتر طول بکشد و هر چه چقدر ماسه ها با فشار و قدرت بیشتری پاشیده شوند درجه ماتی نیز بیشتر می شود. در مرحله بعد بحث طراحی شیشه بلاست شده مطرح می شود که برای اعمال طراحی موردنظر بر روی شیشه از شابلون استنسیل استفاده می شود.

درواقع استنسیل کمک می کند تا بتوان طرح ها و نقش های مختلف را روی شیشه های سند بلاست قبل از بلاست کردن به صورت حرفه ای ایجاد کرد. جالب است بدانید که اگر شیشه سند بلاست را با یک لایه لمینت بپوشانند تبدیل به شیشه سکوریت می شود که در برابر ضربات بسیار مقاوم است و ویژگی های منحصربه فرد فردی را دارا است.

دستگاه سند بلاست یا ایربلاست چیست؟

پرکاربردترین دستگاهی که برای اجرای سند بلاست مورداستفاده قرار می گیرد ایربلاست است. در این روش همان طور که در بالا اشاره شد از مواد ساینده با به کارگیری فشار هوا برای تمیزکاری استفاده می شود. جالب است بدانید که مواد مورداستفاده در دستگاه ایربلاست غیرفلزی هستند و به ندرت مواد فلزی به کاربرده می شود.ایربلاست سهم ویژه ای را در صنعت به منظور آماده سازی، تمیزکاری و مقابله با خوردگی سطوح به خود اختصاص داده است.

با استفاده از این دستگاه، مواد ساینده به روش هایی مانند مکشی و فشاری پرتاب می شوند. روش مکشی نسبت به روش فشاری اقتصادی تر و رایج تر است و برای محیط زیست نیز مناسب تر می باشد اما بااین وجود روش فشاری قدرت بیشتری دارد، درنتیجه قطعات با سرعت بیشتری تمیز می شوند. ایربلاست دستگاهی اپراتور محور است و ذرات ساینده توسط نیروی انسانی به کاربرده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>