اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سندبلاست

طراحی داخلی و استفاده از شیشه های کاربردی در خانه همیشه ازجمله موارد بااهمیت در ساخت وساز بوده است. دراین بین مواد و مصالح مختلفی با ویژگی هایی متنوع در بازار موجودند که یکی از این موارد شیشه های سند بلاست می باشد. شیشه ای که به واسطه نوع ساختی که دارد به شما امکان استفاده در هر طرحی را می دهد.

درواقع یکی از فرآیندهایی که برای رفع ناصافی ها در سطوح فلزی، چوبی، شیشه ای و … استفاده می شود ساب پاشی یا سند بلاست است. در این فرآیند ذرات بسیار ریز ساینده از قبیل شن و ماسه با فشار بر روی سطح پاشیده می شوند. درواقع سند بلاست گردوغبار، رنگ، آلودگی و … را از سطوح پاک می کند. در این روش پاک سازی، ذرات ساینده با شتاب زیاد از یک نازل به سمت سطح پرتاب می شوند و سطح را تمیز می نمایند.

همچنین در نظر داشته باشید که این روش راهکاری بسیار مؤثر برای هموار کردن و شکل دهی به سطوح مختلف است. ذرات ساینده ای که در صنعت سند بلاست به کاربرده می شوند شامل ماسه سیلیس، اکسید آلومینیوم، مس باره، خرده شیشه، ساچمه ها و ذرات ریز فولادی، ماسه سرامیک و کربید سیلسیم هستند که هرکدام با توجه به جنس سطح موردنظر انتخاب می شوند.

همچنین بدانید که این ساینده ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند که همین ویژگی ها ازجمله سختی، مقاومت، چگالی، سایز و شکل آن ها را برای ساب پاشی روی بخش های مختلف مناسب می کند. علاوه بر این تجهیزاتی که برای اجرای عملیات سند بلاست مورداستفاده قرار می گیرند شامل کمپرسور باد، شیلنگ، نازل سند بلاست، دیگ و کلاه سند بلاست می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>