اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


روف گاردن


اجرای روف گاردن می تواند با نشتی بام همراه باشد

چنین مسئله ای هیچ گاه به ثبت نرسیده است و جالب است بدانید که به طورکلی روف گاردن ها حتی از غشای ضد آب سقف یک ساختمان نیز محافظت می کنند و آن را از تابش نور ماوراءبنفش که باعث زنگ زدگی می شود حفظ می کنند. همچنین همان طور که قبلاً مطرح کردیم اگر کار کاملاً اصولی و تمیز پیاده شود می تواند عمر مفید سقف ساختمان را نیز طولانی کند.

باغچه های پشت بام می توانند مشکلات ساختاری ایجاد کنند

در ساختمان های جدید، معماران و مهندسان سازه در حال حاضر حتی در زمان طراحی ویلا یا ساختمان ها، میزان باری که در اثر محوطه سازی که شامل آلاچیق، فضای سبز و یا آب نما موجود در روف گاردن اعمال می کند را اندازه می گیرند؛ بنابراین با یک اجرای اصولی هیچ نگرانی ای از این بابت وجود نخواهد داشت.

اجرای روف گاردن ها گران و با قیمت بالا هستند

درست است که در نگاه اول ممکن است ایجاد یک باغ بام پرهزینه به نظر برسد، اما همین عمل با مشورت از متخصصان، معماران، طراحان منظر، محوطه سازی و مهندسان سازه، کار را بهینه تر خواهد کرد. آن ها می توانند برای کوتاه مدت و بلندمدت بهترین و اقتصادی ترین ایده ها و راه حل های طراحی باغ بام را ارائه دهند.

همچنین با توجه به ویژگی های محیط، هنگام طراحی منظر، محوطه سازی یا فضای سبز باید انواع گیاهان فصلی را در نظر بگیرید تا سیستم های بستر و زهکشی مورد استفاده دقیق تعیین شود. متخصصان به احتمال زیاد بسترهای ضخیم تری را پیشنهاد می کنند که می توانند آب بیشتری جذب کند.

در کنار آن سیستم های زهکشی ضخیم تر نیز می توانند آب را ذخیره کرده و آن را در هوای گرم تر آزاد کنند، به این ترتیب، نیاز آبیاری بسیار کاهش می یابد. درواقع یک اجرای اصولی هزینه ها را نیز کاهش خواهد داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>