اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سقف

پل مالوین شیمیدان فرانسوی در سال 1742 میلادی برای اولین بار برای پوشش دهی آهن روشی شامل غوطه ور کردن آن درون روی مذاب را ابداع کرد. پس از گذشت چند سال و در سال 1820 مهندسی به نام هنری پالمر با روش کنگره ای کردن، ورقه ای فولادی گالوانیزه (ورقه های آغشته به زینک) در سقف را در صنعت ساختمان مورداستفاده قرار داد.

خیلی زود این سیستم اجرایی سقف در سال 1939 و با تدوین یک استاندارد صنعتی برای طراحی، اجرا و بهره برداری، توسط انستیتو سقف فولادی (SDI) به طور رسمی وارد صنعت ساختمان شد. به مرورزمان و با تغییرات متعددی که در روش سقف های عرشه فولادی ایجاد شد، سرانجام در سال 1980 این سیستم توسط شرکت های معتبر اروپایی و آمریکایی به عنوان یک سیستم نوین و با تکنولوژی روز دنیا که دارای مزایای فراوانی می باشد مورداستفاده قرار گرفت.

سیستم سقف عرشه فولادی یکی از اقتصادی ترین، سریع ترین و سبک ترین روش، برای ساخت سقف ساختمان ها می باشد. ورق عرشه فولادی از ورق گالوانیزه می باشد که در حالت اولیه به صورت رول بوده و توسط دستگاه رول کننده به شکل ذوزنقه ای (عرشه فولادی) در می آید. لازم به ذکر است که عرشه فولادی بیشتر نقش قالب ماندگار جهت بتن ریزی را بر عهده دارد و با بتن به صورت مرکب نقش سازه ای را ایفا می کند.

عرشه فولادی در نوع خود ازجمله استانداردترین عناصر اجرایی محسوب می شود. جالب است بدانید که سرعت فوق العاده نصب و آماده سازی سقف جهت بتن ریزی تا 600 مترمربع در روز توسط یک اکیپ اجرایی مجرب قابل اجرا می باشد که همین ویژگی ها این محصول ساختمانی را در رتبه بالایی ازلحاظ سرعت اجرا در پروژه های بزرگ قرار داده، به طوری که زمان اجرای عملیاتِ سقف را تا %60 کاهش می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>