اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تابلوبرق

این تجهیزات انواع مختلفی دارند که محصور شده در تابلو فلزی در فضای باز یا بسته و یا بدون تابلو می باشند. اجزای اصلی یک تابلو فشار متوسط شامل بدنه، کلید (دژنکتور) و یا کنتاکتور فشار متوسط، رله، باسبار، ترانسفورماتور ولتاژ و جریان، لوازم اندازه گیری و تجهیزات کنترلی می باشد.

همچنین باید در نظر گرفت که نیاز اصلی یک شبکه برق، قطع جریان حین خطا، بدون در نظر گرفتن اینکه چه نوع مدار شکنی در سیستم تابلو قرار دارد، است. درواقع اگرچه ممکن است تابلو فشار متوسط قادر به عملیات در دیگر شرایط نیز باشد، اما به طور کلی باید دارای قابلیت های زیر باشد:

  • عملیات قطع و وصل در شرایط نرمال
  • قطع جریان اتصال کوتاه.
  • قطع و وصل جریان خازنی
  • قطع و وصل جریان سلفی
  • بعضی کاربردهای خاص

لازم به ذکر است که همه کارکردهای فوق باید در بالاترین سطح امنیت و اطمینان انجام شود.

کوره القایی

یک کوره القایی باید مدام خاموش و روشن شود. جریان کلید زنی ممکن است بین 0 تا 8 برابر جریان نامی کوره باشد. کوره القایی به گونه ای طراحی شده که در جریان نامی خود تا 2000 آمپر و حدوداً 100 بار در روز روشن و خاموش شود. در چنین حالتی کلیدهای هوایی، SF6 و روغنی عملکرد مناسبی ندارند؛ بنابراین مدارشکن های خلأ استاندارد می توانند جایگزین های مناسبی برای این کلیدهای قطع و وصل کننده مداوم جریان باشند.

راه آهن

از دیگر موارد کاربردهای تابلو فشار متوسط، استفاده از سیستم تک فاز قطار است. اصلی ترین کار مدار شکن مربوط به سیستم قطار، قطع جریان اتصال کوتاه و گذرای آن در سیستم کابل های بالای سر قطار می باشد؛ بنابراین، یک مدار شکن برای این منظور می بایست زمان قطع کوتاه، زمان قوس کوتاه و قطع سریع داشته باشد که تابلو فشار متوسط بهترین گزینه در این کار است. تابلو فشار متوسط با مدار شکن خلأ بسیار مناسب سیستم انتقال قطار است. درواقع می توان نتیجه گرفت که در سیستم فشار متوسط که نرخ خطا زیاد است، تابلو خلأ فشار متوسط می تواند بهترین گزینه باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>