اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تابلوبرق

سیستم برقی که در ولتاژ بالای 36 کیلوولت کار می کند به عنوان تابلو برق ولتاژ بالا شناخته می شود. به علت ولتاژ بالا، قوس تولیدشده حین کلید زنی نیز خیلی بالا است، بنابراین باید ملاحظات مخصوصی هنگام طراحی تابلو برق ولتاژ بالا در نظر گرفته شود.مدارشکن ولتاژ بالا اصلی ترین المان تابلو برق های ولتاژ بالا است، بنابراین برای عملکردی ایمن نیاز به تعبیه ویژگی های منحصربه فردی در این نوع از تابلوها است. یکی از این موارد وجود مدارشکن های قابل اطمینان است.

درواقع بروز خطا و کلید زنی در مدارات ولتاژ بالا خیلی به ندرت اتفاق می افتد و بیشتر اوقات این مدار شکن ها در وضعیت روشن باقی می مانند و بعد از یک زمان طولانی مجبور به عملکرد می شوند؛ بنابراین وجود عناصری مثل یک مدارشکن ایمن از واجبات این نوع از تابلوها است. تکنولوژی مدارشکن های ولتاژ بالا در طول 15 سال گذشته بسیار عوض شده است. امروزه در تابلو برق های ولتاژ بالا اغلب مدارشکن های روغنی، هوایی و گاز SF6 مورداستفاده قرار می گیرند.تابلوهای ولتاژ بالا به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  • نوع داخلی ایزوله شده با گاز
  • نوع بیرونی ایزوله شده با هوا

که نوع بیرونی آن نیز شامل:

  • مدار شکن نوع تانک مرده
  • مدار شکن نوع تانک زنده

در نوع تانک مرده تجهیز کلید زنی با یک ایزوله کننده که به ولتاژ زمین وصل شده است پشتیبانی می شود. درحالی که در نوع تانک زنده تجهیز کلید زنی بر روی بوشنگ های عایق شده در پتانسیل سیستم قرار می گیرند. همچنین لازم است بدانید که مدار شکن های نوع تانک زنده ارزان تر بوده و فضای کمتری نیز نیاز دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>