اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

اسپیسر ویل فیکس مخصوص استفاده در سطوح عمودی مانند دیوارها، ستون ها، مقاطع مدور و... بوده و در بتن های درجا یا پیش ساخته به صورت گسترده مورداستفاده قرار می گیرد. این نوع از اسپیسر جوری طراحی شده است که بتواند در مقابل بتن سیال مانعی ایجاد نماید.

اسپیسر ویل فیکس دارای قفل کن بسیار قوی در مرکز خود برای گرفتن میلگرد می باشد و وجود شاخک ها در اطراف این نوع اسپیسر موجب می شود تا در برابر ویبره و ارتعاش شدیدی که در هنگام بتن ریزی انجام می شود، مقاوم بوده و مانع نفوذ یون های کلر، سولفات ها، اسیدها و عوامل مخرب به داخل بتن شود.

همچنین استفاده از اسپیسر ویل فیکس در سطوح عمودی این مزیت را ایجاد می کند که شبکه های میلگردی نسبت به قالب کاملاً موازی قرار گیرند و از پیچیدگی آرماتور داخل قالب جلوگیری می کند. اسپیسر ویل فیکس بر روی کمرکش ها (خاموت ها) به صورت عمودی نصب می شود.

این نوع از محصولات مخصوص ایجاد پوشش بتنی در قسمت های ستونی یا شبکه ای می باشند و عمده مصرف آن ها در پایه پل ها، قالب های لغزنده، قالب های بالارونده، سازه های دریایی و به طورکلی پروژه های عمودی سنگین می باشد.اسپیسر کیج فیکس فاقد دندانه در محیط خود هستند و این مزیت را ایجاد می کنند که در اثر حرکت و روندگی قالب ها هیچ آسیبی به اسپیسر و به طبع آن به سازنده وارد نشود.

این نوع از اسپیسرها روی میلگردهای اسپیرال (خاموت ها) نصب می شود تا فاصله لازم جهت پوشش بتنی میلگردها نسبت به خاک را ایجاد کنند.این نوع از اسپیسرها از جنس فلز بوده و معمولاً نسبت به نوع پلاستیکی از قیمت بالاتری نیز برخوردارند، علت قیمت بالای این محصولات نیز به دلیل قدرت تحمل بالا و کیفیت مناسب اسپیسرهای فلزی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>