اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بتن


اسپیسر هارد فیکس

این نوع از محصولات مناسب ترین قطعه برای ایجاد پوشش بتنی در کلیه کف های سنگین و پرتراکم مانند فونداسیون، تیرها، شناژها و کف های حجیم می باشد و جالب است بدانید که اسپیسر هارد فیکس قادر به تحمل بار نقطه ای تا 350 کیلوگرم هستند. اسپیسر هارد فیکس دارای دو شاخک قفل کن می باشد و قادر به نگهداری میلگردهای با سایز مختلف در داخل خود می باشد و به صورت عمودی در زیر میلگردهای اصلی قرار می گیرد.

اسپیسر ماکس فیکس

این محصولات نیمه سنگین برای ایجاد پوشش بتنی در انواع سازه های میلگردی با وزن متوسط مانند تیرها، پوترها، شناژها و کف های با وزن متوسط مورداستفاده قرار می گیرد. اسپیسر ماکس فیکس قادر به تحمل بار نقطه ای تا 180 کیلوگرم می باشند.همچنین لازم به ذکر است که این نوع از اسپیسرها نیز مانند مدل هارد فیکس به صورت عمود در زیر میلگردها سوار می شوند.

اسپیسر مینی فیکس

اسپیسر مینی فیکس اسپیسری ارزان و پرمصرف است که در انواع کف ها و سقف های بافته شده با میلگردهای سبک (میلگردهای حرارتی) جهت انواع سقف های کامپوزیت، سقف های عرشه پولادی، قطعات پیش ساخته بتنی و... مورداستفاده قرار می گیرد. این نوع از اسپیسر قادر به تحمل بار تا 35 کیلوگرم می باشد و همانند موارد قبلی به صورت عمودی در زیر میلگردها قابل اجرا می باشند.

اسپیسر یو فیکس

اسپیسر یوفیکس اسپیسری کارآمد می باشد که فاقد شاخک های قفل کن میلگرد است و با توجه به داشتن نشیمنگاه کرسی، قابلیت قرارگیری انواع سایزهای میلگرد را بر روی خود میسر می سازد و به طور عمودی قرار می گیرد.

اسپیسر دابل فیکس

دابل فیکس یک قطعه منحصربه فرد و کارآمد برای ایجاد پوشش بتنی در دال های بتنی دو شبکه است. این اسپیسر از دو بخش پایه (مادگی) و هد (نری) تشکیل شده که برای استفاده باید روی یکدیگر مونتاژ شوند. پایه اسپیسر دابل فیکس دارای چهارپایه با ارتفاع های 5/2 تا 4 در دو طرف می باشند و قسمت هد اسپیسر نیز با ارتفاع 8 الی 18 سانتیمتر طراحی و تولید شده است.

درواقع در زمان اعمال اسپیسر به سازه ابتدا باید پایه اسپیسر به هد اسپیسر مونتاژ شود و روی سطح قرار داده شود. سپس میلگردهای زیرین شبکه روی پایه قرار داده شود. در آخر نیز میلگردهای بالایی روی قسمت کارگیر هد اسپیسر جاگذاری شود. در چنین حالتی اسپیسر دایل فیکس کاملاً بر روی سازه اعمال شده است.

اسپیسر ساید فیکس

این نوع از محصول برای ایجاد پوشش بتنی در سازه های با وزن متوسط و نیمه سنگین مورداستفاده قرار می گیرد و به لحاظ دارا بودن قفل کن یک طرفه به عنوان اسپیسر تقویتی در سازه هایی که به هر دلیل تعداد اسپیسرهای کارگذاری شده توسط ناظر کم تلقی شده است، کاربرد دارد. اسپیسر ساید فیکس ها قادر به تحمل بار نقطه ای تا 200 کیلوگرم می باشد و قفل کن یک طرفه آن به راحتی از بغل جا زده می شود و به صورت عمودی در زیر میلگردهای اصلی قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>