اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آهنگری


استفاده از جعل (نوعی کوره) مناسب

اصول آهنگری شامل حرارت دادن فلز تا دمای بالا، حدود 1400 درجه و سپس کوبیدن دقیق شکل آن است. ازنظر تاریخی، آهنگران اغلب از جعل های زغال سنگ برای تولید گرمای زیاد استفاده می کردند، اما زغال سنگ می تواند محیط را کثیف کند و به طور بالقوه خطرناک باشد.

به طور خلاصه، جعل، جعبه ای مقاوم در برابر حرارت است که با آجرنسوز پوشانده شده و به وسیله نوعی منبع خروجی گرمای زیاد تأمین می شود. این روزها جعل های ساخته شده با پروپان استاندارد برای ایمنی بیشتر کارایی بهتر ساخته می شوند و در دسترس هستند. جعلی کوچک برای سرگرمی و کارهای کوچک و استفاده در خانه ساخته می شود و می توان آن راحتی به صورت آنلاین نیز خریداری کرد.

استفاده از مشعل استیلن

آهنگری ذاتاً یک هنر است. یادگیری اصابت دقیق فلز و حرارت دادن آن در مکان های مناسب بسیار زمان بر است. یک مشعل استیلن ممکن است ازنظر تاریخی چندان پیشینه ای نداشته باشد، اما یک روش عالی برای گرم کردن دقیق فلزات بدون نیاز به استخدام تیمی از دستیارها یا کارآموزانی است که آهنگران به روش قدیمی در اختیاردارند.

انبر مناسب استفاده کنید

آهنگرها دائماً در حال گرم کردن، نگه داشتن و ضربه زدن هستند. شما باید بتوانید یک قطعه فلز 1400 درجه ای را برای مدت طولانی نگه دارید؛ بنابراین بسیاری از ابزارهای شما انواع انبر و گیره خواهند بود.اندازه انبر در قطعه مهم است تا آن را رها نکنید و به راحتی قطعه خود را از بین ببرید یا به خود آسیب برسانید. تعدادی سبک مختلف وجود دارد برای استفاده از انبرها وجود دارد.

چکش و سندان ابزار حیاتی آهنگری

یک آهنگر باید به صورت مداوم و بسیار زیاد به چیزهایی ضربه بزند. یک چکش آهنگری ضد لرزش، شانه شمارا پس از چند ساعت کار از آسیب دیده نجات می دهد.درحالی که برای شکل دادن به قطعه خود ضربه می زنید، به سکویی احتیاج خواهید داشت که معمولاً به آن سندان می گویند. شکل یک سندان به طور خاص طراحی شده است که به شما امکان می دهد قطعه خود را در اطراف قسمت های مختلف آن، چه منحنی، چه خمیده و چه مستقیم، شکل دهید.

انتخاب محل مناسب برای آهنگری

بسیار بااهمیت است که وقتی قرار است با حرارت و گرمای زیاد کارکنید، خطر آتش سوزی و سوزاندن را تا جایی که ممکن است به حداقل برسانید. بسیاری از آهنگران مدرن در یک سازه فلزی یا کانتینر حمل ونقل ایدئال با کف بتونی یا سنگریزه، کار می کنند.خطر سوختن مغازه آهنگر بسیار جدی است و نباید آن را دست کم گرفت. در صورت امکان، مغازه خود را از خانه و اماکن مسکونی دور کنید و از هر چیز قابل اشتعال مانند جنگل ها یا زمین های چمن خشک فاصله بگیرید.

ایمنی را جدی بگیرید

برای ایمنی خودتان، پیش بند آهنگری چرمی برای پوشاندن قسمت جلویی بدن و همچنین دستکش های مسلح بلند برای دستان شما ضروری است.به دنبال ابزارهایی باشید که برای استفاده در حین جوشکاری دارای برچسب اطمینان باشند، زیرا آن ها برای محافظت از حرارت بالا طراحی شده اند. برای چشم شما، عینک ایمنی اجباری است. ازدست رفتن بینایی در مدت زمان خیلی کم به کار آهنگری شما خاتمه می دهد! برای آسیب ندیدن شنوایی به هنگام استفاده از چکش یا صدای چرخ، محافظت از گوش نیز ایده خوبی است.

بدون استرس کارکنید؛ فلز قالب پذیر است!

هنگامی که با چوب کار می کنید، اگر آن را بیشتر ازآنچه که باید کوتاه کنید، بیشتر اوقات باید چوب مذکور را دور بیندازید چراکه دیگر قابل استفاده نیست، اما فلز، قالب پذیر است و بسیاری از اشتباهات در آهنگری قابل ترمیم است.این برای کارآموز اولیه کار با فلز عالی است. با فلز ارزان قیمت شروع کنید و تمرین کنید. با هر برخورد و ضربه، نحوه تغییر کار خود را مشاهده کنید. هر ضربه فرصتی برای یادگیری چیز جدید است.

یادگیری هنر شکل دادن به زمان، تجربه و مطالعه زیاد نیاز دارد. قبل از اینکه بخواهید یک مربی برای آهنگری پیدا کنید یا یک محیط مناسب انتخاب کنید و یا تجهیزات کار با فلز را تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم در این زمینه به اندازه کافی مطالعه کنید.

با خواندن زیاد، می توانید زودتر از موعد، به مربی خود نشان دهید که مایلید وقت خود را تمام کمال برای کار خود بگذارید. مطالعه به شما کمک می کند هوشمندانه صحبت کنید تا نیازی نباشد مربی شما در توضیح اصول اولیه وقت خودش و شمارا تلف کند. اگر مربی ندارید که دیگر جای بحثی باقی نمی ماند. در این زمان کتاب ها برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، زیرا همه آن چیزی هستند که برای یادگیری در اختیاردارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>