اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معماری

مطابق با سبک های دکوراسیون مدرن و معاصر، سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی سادگی، کارایی و کاربردی بودن را درون خود به تصویر می کشد. این سبک تحولی در طراحی فضای داخلی خانه در اوایل قرن 20 ام ایجاد کرد و همان طور که از نامش پیداست، در دهه 1950 در کشورهای دانمارک، سوئد، فنلاند، نروژ و ایسلند بسیار مورداستفاده قرار گرفت.

بد نیست بدانید استفاده از مواد طبیعی و عاری بودن از تزئینات و جزئیات اضافی از ویژگی های این سبک از دکوراسیون است. در سبک اسکاندیناوی سفید و طوسی روشن جزو رنگ های اصلی هستند و در کنار آن رنگ های طوسی، زرد، کرم، آبی و سیاه برای از بین بردن یکنواختی به کاربرده می شوند. به منظور ایجاد حس گرما نیز در دکوراسیون داخلی از چوب های طبیعی در رنگ های روشن استفاده می گردد.

همچنین به دلیل تمایل به سادگی، اشیاء اضافه در این سبک هیچ جایی ندارند و تنها از تعداد اندکی اکسسوری که برگرفته از فرهنگ بومی وایکینگ هاست در تزئین فضا استفاده می شود. ازجمله این وسایل می توان به سر حیوانات شکار شده و پوست های پشمی اشاره کرد که نماد اصلی فرهنگ کشورهای اسکاندیناوی است.

طراحی داخلی به روش روستیک الهام گرفته از طبیعت می باشد و با استفاده از متریال طبیعی مانند چوب، الوار، کنف و کاه گل طراحی خانه را از سبک های صنعتی دور می نماید. روستیک بیشتر در مناطق ویلایی، کوهستانی و روستایی رایج است و اعمال آن در زندگی شهری به منظور برانگیختن حس آرامش از طبیعت است. درباره پالت رنگ این نوع از طراحی می توان گفت که رنگ های گرمِ مات از اهمیت ویژه ای برخوردارند. درواقع رنگ های اصلی مورداستفاده در سبک روستیک سبز، قرمز و قهوه ای هستند. همچنین پارچه های طرح و نقش دار در این سبک بسیار پرطرفدار می باشد.

این سبک پلی میان مدرنیته و سنت به حساب می آید؛ که نتیجه آن طراحی پایدار و ظریفی است که راحت و کلاسیک باشد. به زبان دیگر می توان گفت دکوراسیون انتقالی، نوع کلاسیک تر شده سبک مدرن و یا نوع جوان تر شده سبک سنتی می باشد. شاید فکر کنید که تنوع عناصر دکوراسیون این دو سبک در کنار هم جلوه ای نامتناسب در خانه به وجود آورد ولی با رعایت اصول سبک انتقالی، یک محیط یکپارچه و آرامش بخش در آن ایجاد خواهد شد.

دقت کنید خانه هایی که به این سبک دکور شده اند، از رنگ های خنثی و مات به عنوان رنگ غالب و از تعداد کمی تزئینات و دکوری جات در فضای اتاق استفاده می کنند. فراموش نکنید این نوع دکوراسیون برای افرادی که نمی خواهند خود را محدود به استفاده از یک سبک دکوراسیون کنند و در انتخاب وسایل و دکوریجات آزادی عمل بیشتری داشته باشند، مناسب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>