اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معماری

گاها پیش می آید که طراحی مدرن و معاصر به جای هم به کار می روند و مردم گمان می کنند که سبک معاصر همان سبک مدرن است؛ اما این دو سبک متفاوت از یکدیگرند و به طور ظریفی از هم تمیز داده می شوند. سبک معاصر ریشه در لحظه دارد و از اصول سبک سنتی جداشده و تغییر رویه داده است.

درواقع سبک امروزی یا معاصر انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سبک معماری مدرن دارد. ازجمله ویژگی های سبک طراحی داخلی معاصر استفاده از رنگ های پررنگ اما به دور از شلوغی و تزئین می باشد. همچنین در فضای امروزی می توان از بالش با اشکال هندسی ساده نیز استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های سبک معاصر استفاده از کف پوش های چوبی و یا کاشی و فرش های دستباف و محلی است. در این سبک از قاب های چوبی، فلزی و یا شیشه ای بهرنگ های سیاه یا سفید، مات یا براق برای آثار هنری استفاده می شود؛ اما به یاد داشته باشید که نباید دیوار پوشیده از تعداد زیادی قاب باشد، چراکه همین شلوغی عاملی برای خارج کردن طراحی داخلی خانه شما از دکوراسیون معاصر خواهد شد.

سبک صنعتی از تغییر کاربری کارگاه ها و کارخانه ها به فضاهای مسکونی و دفاتر کار به وجود آمده است. در این سبک طبیعی بودن و نیمه تمام بودن عناصر به چشم می آید و در طراحی داخلی آن از حداقل مبلمان و حداکثر عناصر صنعتی، کارخانه ای و کارگاهی استفاده می شود.

هر آنچه که در سبک های معماری باید مخفی باشد ازجمله سازه های خام و صنعتی، انواع آجر، تیرهای اصلی، پیچ و مهره، کانال های عبور هوا و … در سبک صنعتی به نمایش گذاشته می شود و جزو المان های اصلی در این نوع طراحی است. رنگ های خنثی ازجمله خاکستری، سیاه وسفید نیز جزو رنگ های زمینه ای بوده و رنگ های گرم نیز در اجزای تزئینی مانند یک اثر هنری رنگارنگ به کاربرده می شوند. وجود نور مصنوعی مناسب هم در ساخت فضایی صنعتی تأثیرگذار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>