اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سقف

در این سیستم در پایین شبکه به میزان 6 الی 7 سانتی متر در محل کارخانه بتن ریخته شده و شبکه به صورت پنل های نیمه پیش ساخته درمی آید. سپس با حمل به محل موردنظر توسط جرثقیل در ساختمان نصب می شود. درواقع با مدول های پیش ساخته، می توان زمان ساخت وساز را در سایت کاهش داد. نوع پیش ساخته این سازه شامل 7 سانتی متر صفحه پیش ساخته بتنی به عنوان پایه و قالب برای دال است.

این نوع از دال می تواند بدون قالب در محل ساخت وساز مورداستفاده قرار گیرد و در سایت نصب شود و درنتیجه به طور قابل توجهی در کاهش زمان مؤثر باشد. مدول های نیمه پیش ساخته با استفاده از میلگرد سازه ای به عنوان نگه دارنده توپ های پرکننده عمل می کنند.در مدل نیمه پیش ساخته با حذف آرماتور گذاری شبکه ی پایین و بالا در سقف، با کاهش مصالح مصرفی مواجه خواهیم شد و همچنین جلوگیری از اتلاف میلگرد در سایت را نیز شاهد خواهیم بود.

با مدول های نیمه پیش ساخته این سازه هزینه قالب های چوبی حذف شده که این موضوع مقدار قابل توجهی از مصرف چوب را نیز کاهش می دهد؛ که به لحاظ زیست محیطی و اقتصادی بسیار باصرفه تر است.به طورکلی کل سقف از چند قطعه پیش ساخته که عرض بین 2.4 تا 3 متر و طول 9 تا 14 متر (بسته به نوع ساختمان) دارد و در کارخانه ساخته شده است، تشکیل می شود. این قطعات شامل مش (شبکه میلگرد) بالا و پایین که بین آن ها حباب هایی وجود دارند، می باشد.

در ساختار این نوع از سقف ها دو شبکه را با اتصالات قائم کوچک به طور موقت به هم جوش می دهند که به این سیستم ساندویچ (توپ- میلگرد) گویند. سپس آن را با لایه 60 تا 70 میلی متری بتن قالب می گیرند که این پوشش باعث ایجاد قالب اولیه برای ساختن سقف می شود. در پایان نیز در محل ساختمان این قطعات به وسیله اتصالات کوچک به هم بسته می شوند. پس از اتمام کار نیز همه سقف همانند دال کاملاً پیوسته ای به نظر خواهد رسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>