اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

تماس نزدیک با یک شخص ناقل ویروس و تماس عضو آلوده با بینی، دهان و یا چشمان شما را پس از لمس سطوح آلوده به ویروس یا دست زدن به وسایلی که سایر افراد مبتلا به کووید 19 هستند، باعث انتقال ویروس می شود.پوشاندن صورت با استفاده از ماسک ممکن است از انتقال ویروس از شخص ناقل به دیگران جلوگیری کند.

کارگران پیش از هر نوع ضدعفونی ساختمان باید همیشه از ماسک استفاده کنند. سطوح لمس شده مانند ابزارهای مشترک، ماشین آلات، وسایل نقلیه و سایر تجهیزات، نرده ها، نردبان ها، توالت ها و سایر وسایل را که اغلب کارگران لمس می کنند باید بعد از لمس به صورت کامل تمیز و ضدعفونی کنید. همچنین در صورت امکان استفاده از وسایل مشترک را به صورت کامل محدود کنید.

استفاده از دستکش یکی از مفیدترین راه های جلوگیری از انتقال در این ساختمان ها است. بااین حال، در صورت امکان دستان خود را حداقل 20 ثانیه به طور مرتب با آب و صابون بشویید و یا از یک ماده ضدعفونی کننده دست حاوی الکل استفاده کنید که حداقل 60٪ الکل داشته باشد.

هنگام سرفه، عطسه یا لمس صورت در ساختمان در حال ساخت خود از دستمال ضدعفونی شده استفاده کنید و در صورت در دسترس نبودن سینک ظرف شویی، دستمال را در سطل زباله ریخته و دستان خود را بشویید یا از ضدعفونی کننده حاوی 60٪ الکل استفاده کنید.زمان های کلیدی برای تمیز کردن دست ها عبارت اند از:

  • قبل و بعد از شیفت کاری و استراحت
  • بعد از سرفه یا عطسه
  • بعد از استفاده از دستشویی
  • قبل از غذا و قبل و بعد از سرو غذا
  • پس از لمس اشیاء که توسط همکاران مانند ابزار و تجهیزات به کار گرفته شده اند
  • قبل از گذاشتن و بعد از خاموش کردن دستگاه کار
  • بعد از قرار دادن، لمس کردن یا بیرون انداختن ماسک صورت

اقدامات عملی کارفرمایان

کارفرمایان باید ضدعفونی کردن ساختمان در حال ساخت را در برابر کووید 19 برای محافظت از کارگران در دستور کار قرار بدهند. اقدامات زیادی می توان در این زمینه انجام داد.دسترسی کارمندان به صابون، آب جاری تمیز و مواد برای خشک کردن دستان خود ضروری است یا اگر صابون و آب به راحتی در دسترس نباشد، ضدعفونی کننده های دستی با الکل حاوی حداقل 60٪ الکل در ایستگاه های اطراف تأسیسات برای استفاده توسط کارگران و مشتریان باید به عنوان بخشی از فرآیند ضدعفونی کردن ساختمان در حال ساخت مدنظر گرفته شود.ایستگاه های شستشوی دست و یا ضدعفونی کننده های دستی را در چندین مکان (ازجمله در داخل یا سرویس بهداشتی) قرار دهید تا بهداشت دست رعایت شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>