اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

برنامه های کاری را برای کار به شکل متناوب تغییر دهید، روزهای کاری متناوب یا شیفت های اضافی را برای کاهش تعداد کل کارگران در یک محل در هر زمان معین اصلاح کنید.

دسترسی را محدود کنید تا تعداد کارگران در مکان های محصور و سرپوشیده در یک زمان کاهش یابد. این مکان ها (به عنوان مثال، تریلرها، اتاق های کوچک در ساختمان های در حال ساخت) باید شناسایی شوند و دسترسی فقط برای تعداد کمی از افراد وجود داشته باشد تا ازدحام ایجاد نشود. فضاهای محصور (به عنوان مثال، توالت) مناطق انتقال بالقوه هستند و باید پس از هر بار استفاده به طور کامل با موادی که حداقل حاوی 60 درصد اتانول هستند ضدعفونی شود. زمان صرف شده در این مکان ها باید به حداقل برسد.

ایستگاه های کاری بخش اداری را طوری تنظیم کنید که افراد از هم فاصله داشته باشند و استفاده از ماسک و ضدعفونی کننده های هوا و دست نیز جزو ضروریات محسوب می شود.صندلی ها و پارتیشن ها را مرتب کنید یا علائم دیداری را در مناطق استراحت اضافه کنید تا از شیوه های فاصله گذاری اجتماعی بین کارگران پشتیبانی کند. مناطقی اضافی نیز در نظر داشته باشید تا در صورت امکان برای افرادی که خارج از برنامه به این مکان می آیند فضا وجود داشته باشد. قرار دادن وسایل ضدعفونی کننده دست در کنار هر صندلی نیز ضروری است.

مکان هایی که کارگران یا مهندسان یا کارکنان در آن استراحت می کنند را پس از هرگونه ملاقات ضدعفونی کنید. این ضدعفونی هم شامل استریلیزه کردن فضا و هوای محیط می شود و هم باید وسایل را به خوبی ضدعفونی کنید. این مسئله در مورد وسایل عمومی نیست و حتی در صورت وجود مصالح نیز در آن نزدیکی آن محل، بهتر است که از وسایل ضدعفونی کننده برای آن ها نیز استفاده کنید.

در هنگام بازدید از مناطق مختلف ساختمان حتماً هم خود از دستورالعمل های ضدعفونی کردن ساختمان در حال ساخت استفاده کنید و هم برای بازدیدکنندگان چنین تدارکی ببینید. به عنوان مثال از آن ها بخواهید که مکالماتی گاه به گاه بین همکاران که معمولاً در محل کار اتفاق می افتند را محدود کنند.هر وقت ممکن بود جلسات / آموزش های حضوری را لغو یا به تعویق انداخت. اگر حتماً نیاز بود که دیداری را تدارک ببینید، بین افراد حاضر صندلی ها را طوری بچینید که بین افراد حداقل یک و نیم فاصله وجود داشته باشد تا از انتقال آسان ویروس مرگبار کرونا پیشگیری شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>