اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سوله

سوله های UBM که چند سالی است وارد بازار ساخت وساز شده اند هنوز نتوانسته اند جایگاه سوله های خرپایی را بگیرند. این نوع از انواع سوله ها که به وسیله نرم افزارهای خاص طراحی می شوند، دارای ساختار پیچیده ای نیز هستند.

وقتی این نوع سوله ها وارد بازار ساخت وساز شدند خیلی ها فکر می کردند سوله بی نقصی وارد بازار شده است البته هنوز برخی افراد معتقد هستند که این روش هنوز به خوبی در میان اهالی صنعت و ساختمان جا نیفتاده است و به زودی جایگاه خود را پیدا خواهد کرد.

برخی از مهندسین متخصص امر نیز این روش را دارای معایب روش قدیمی تیر ورقی می دانند. درست است که ساخت انواع سوله به این روش، سنگینی روش تیر ورقی را ندارد اما به دلیل اینکه دهانه آن دارای انعطاف نیست آن را نوعی روش تیر ورقی می دانند. از طرف دیگر به دلیل ساختار خاص و قوسی مانندی که دارند به راحتی قابل حمل نیستند و در این مورد مانند روش تیر ورقی محدودیت هایی دارند.

از این نوع از انواع سوله ها در ساخت بیمارستان و داروخانه نمی توان استفاده کرد و بیشتر موارد استفاده آن برای انبارهای نظامی، کارگاه های صنعتی و انبارهای لوازم خانگی بوده و همچنین در مرغداری، پرورش قارچ و انبار محصولات کشاورزی نیز قابل استفاده هستند.

البته برخی معتقد هستند که این نوع از سوله به دلیل نوع عایق بندی که دارد بهتر است برای انبارکردن موارد خوراکی استفاده نشود؛ زیرا نوع عایق بندی که دارد می تواند خدشه دار شود و مواد غذایی آسیب می بینند و بهداشت آن ها، آن گونه که باید رعایت نخواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>