اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سوله

سوله خرپایی یا سوله سبک یکی از روش های پرطرفدار برای ساخت انواع سوله است. در این نوع سوله به دلیل طراحی انعطاف پذیر، سفارش دهنده انتخاب های متعددی با اندازه های مختلف و درعین حال وزن سبک دارد. یکی از علل انتخاب این گونه سوله ها قیمت مناسب آن ها نسبت به میزان کارایی است که دارند. استفاده از این نوع سوله ها به دلیل مقاومتی که دارند همراه با حذف هزینه های اضافی نیز هست. یکی از هزینه های اضافی که در این شرایط حذف می شود، هزینه حمل ونقل آن این سوله است که نسبت به انواع سوله های دیگر کمتر است.

طراحی سوله سبک با روش جاگذاری خرپایی به گونه ای است که ماندگاری را به همراه دارد و همان طور که قبلاً گفته شد این نوع سوله از انواع سوله معروف به سوله های مادام العمری هستند. این نوع سوله ها با انواع جرثقیل قابل نصب هستند و محدودیتی برای استفاده از نوع جرثقیل وجود ندارد.

یکی از دلایلی که از این نوع سوله نیز استفاده می شود سرعت بالای طراحی و نصبی است که دارند و درعین حال این نوع سرعت به کیفیت کار لطمه نمی زند و ذاتاً نوع طراحی آن به گونه ای است که سرعت را نیز شامل می شود. البته طراحی خاص این نوع سوله به سرعت و استحکام تنها ختم نمی شود بلکه طراحی منحصربه فردی که دارد می تواند موجب بهینه سازی استفاده از فضا را نیز شامل شود.

همان طور که قبلاً اشاره شد این نوع سوله دارای دهانه انعطاف پذیر است و امکان ساخت با انواع دهانه ها در این نوع از انواع سوله ها وجود دارد بدون اینکه کاربر بخواهد هزینه اضافی را پرداخت کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>