اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

محوطه

محوطه سازی در هر سبک و به هر روشی و مقیاسی که صورت گیرد، اجرای آن طبق یک سری مراحل مشخص خواهد بود که لازمه دستیابی به هدف موردنظر خواهند بود. چگونگی اجرای مراحل محوطه سازی در زیر آمده است.

مشاهده محوطه و ارائه طرح اولیه

در این مرحله پیمانکار باید فضای موردنظر را مشاهده کند و بعد از محاسبه متراژ و طرح شما، قیمت را به صورت تقریبی با شما در میان بگذارد. اگر طرح شما قابل پیاده سازی نباشد، پیمانکار وظیفه دارد که یک طرح دیگر را به شما پیشنهاد دهد. برخی از پیمانکارها محوطه را به طور کامل از شما تحویل می گیرند و در مراحل اجرای کار از شما سؤالاتی برای اجرای آن طرح می پرسند.

دقت داشته باشید که یک طرح کامل همه اجزای محوطه از دیوارها و کف سازی تا المان های افزوده مثل استخر یا آب نما را در نظر می گیرد.وظیفه دیگری که یک پیمانکار دارد، خرید مصالح است، اما خود کارفرما نیز می تواند این کار را انجام دهد و برای این کار مصالحی با بهترین قیمت ها را تهیه کند تا هزینه ساخت محوطه بی جهت افزایش پیدا نکند و از سوی دیگر از مصالح خوب و باکیفیت استفاده شود.

ارائه شرایط موردنیاز

پیمانکار بعدازاینکه همه جوانب را بررسی کرد، باید آن ها را به کارفرما گزارش کند تا کارفرما تصمیم خود را برای اجرای کار بگیرد یا تغییر دهد. مواردی که می تواند در تصمیم کارفرما تأثیرگذار باشند، شرایط خاک و زمین، قیمت مصالح و طرح اجرایی است که باید به توافق طرفین برسد.

طراحی اصلی

بعدازاینکه کارفرما تصمیمات خود را بعد از گزارش پیمانکار گرفت، تغییرات نهایی را به پیمانکار ارجاع می دهد که مرحله بعدی آغاز شود. اگر پیمانکار در هر نقطه از ساخت نقصی را مشاهده کرد، باید آن را به کارفرما گزارش کند و کارفرما آن را تصحیح کرده و به پیمانکار برگرداند.

ثبت اسناد ساخت وساز

این کار بعدازاین پیمانکار تمام مراحل ساخت وساز را در نظر گرفت، انجام می شود. از مراحلی که باید در نظر گرفته شود می توان به طراحی اولیه، طراحی آخر، زمان بندی، نقطه شروع و نقطه پایان، نوع مصالح، جزئیات ساخت و غیره، اشاره کرد. بعدازاینکه مراحل در نظر گرفته شد، می توانید اسناد را ثبت کنید و قراردادها را تنظیم کنید. دقت کنید که امضای کارفرما و پیمانکار باید در قرارداد باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>