اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

محوطه

بعد از توافقی که با پیمانکار در مورد هزینه های اجرایی و دستمزد انجام دادید و طراحی محوطه را نیز پذیرفتید، نوبت به ساخت محوطه است. بعدازاینکه پیمانکار روش کار را پذیرفت و طرح اجرایی را مشاهده کرد، فرایند ساخت شروع می شود. پیمانکار وظیفه ساخت صفرتاصد کار را دارد و در آخر نیز باید بعد از اتمام کار تا چند ماه بعد، پیگیر کار باشد که مشکلی برای آن به وجود آمده است یا نه.

در بسیاری از مواقع پیش آمده است که محوطه خانه، باغ و یا ویلا باعث شده است تا شما نتوانید آن را بخرید و یا به فروش برسانید. اگر شما دارای فضای سبز باشید و در خانه خود محوطه سازی کرده باشید، مشتری ها و حتی خود شما تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. امروزه ساخت محوطه در حیاط خانه ها، پشت بام ها و بالکن ها انجام می شود تا شخصی که قصد ورود و یا خروج دارد، از منظره لذت ببرد.

هر ساختمان، خانه، باغ و مکان های دیگر از محوطه متفاوتی برخوردار هستند و متراژ و ابعاد آن ها با یکدیگر فرق می کند. معمولاً مهندس ها در مکان های مختلفی محوطه را می سازند که هم دسترسی به آن آسان باشد و هم زیبایی محوطه را حفظ کند. محوطه ها اغلب در پشت بام، حیاط، بالکن و حیاط خلوت ها ساخته می شوند.

در سال های نه چندان دور، ساخت محوطه فقط مختص به ویلاهای اعیانی مناطق ییلاقی شهرهای بزرگ مثل تهران بود ولی جالب است بدانید که این روزها و با تغییر سلیقه مردم، ساختمان های زیادی دارای حیاط های پر از آلاچیق و محوطه بازی یا پشت بامی با فضای سبز هستند که در ساخت آن از آب نما و چندین وسیله بازی هم برای کودکان هم استفاده شده است و ساخت محوطه از انحصار ساختمان های ویلایی خارج شده است و به یک کار عمومی تبدیل شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>