اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

این روزها مشتریان مخصوصاً از طبقات مالی و اجتماعی بالا، بسیار دقیق و هوشمندانه تصمیم می گیرند و به دنبال سازه هایی هستند که یک سازنده معتبر ساخته باشد و خرید ساختمان از یک شرکت برند برای آن ها اهمیت زیادی دارد. همین امر باعث شده که بازاریابی در صنعت ساختمان به جزئی از فرآیند فروش سازه افزوده شود و شرایط فروش با سال های گذشته و فروش سنتی فاصله بگیرد.

در فرایند بازاریابی در صنعت ساختمان، ضمن در نظر داشتن تمامی ابعاد این صنعت عظیم و گسترده، موضوعات متنوعی از کلی ترین مورد گرفته تا جزئی ترین آنان بررسی شده و میزان تأثیرگذاری آن ها بر نتیجه نهایی مورد تجزیه وتحلیل قرار می گیرد. با توجه به اینکه به طورکلی بازاریابی موضوعی است که باید به عنوان یک فرایند درازمدت در نظر گرفته شود، لازم است در طراحی آن دوراندیشی و افق های دور مدنظر قرارگرفته شوند.

یکی از متداول ترین اشتباهاتی که معمولاً در بازاریابی در صنعت ساختمان دیده می شود، این است که شرکت ها تلاش می کنند همه چیز را برای همه افراد فراهم کنند. اگر بیلبورد یا صفحه اصلی سایت شما صرفاً لیستی از خدماتی باشد که ارائه می دهید، نمی توانید از رقبا متمایز باشید. باید کاری کنید که متفاوت از دیگران دیده شوید. مردم به این خاطر که یک شرکت ساختمانی تمامی خدمات ممکن را ارائه می دهد، نام آن را به خاطر نمی سپارند. بلکه آن ها نام شرکتی را به خاطر می سپارند که دقیقاً خدماتی که احتیاج دارند را در زمان نیاز آن ها ارائه دهد. انجام تبلیغات به صورت هدفمند، به صورت شگفت آوری مشتریان شما را افزایش می دهد.

برای مثال تصور کنید من به دنبال نوسازی زیرزمین خانه ام هستم و شرکت شما ادعا می کند می تواند این کار را در 10 روز انجام دهد و کیفیت کارش را به من نشان می دهد. سایر افراد تبلیغات شما را نادیده خواهند گرفت، اما من و سایر افرادی که به دنبال این سرویس هستیم مستقیم به سراغ شما خواهیم آمد. همچنین دفعه بعدی که به شرکت ساختمانی نیاز داشته باشیم، نام شرکت شما اولین چیزی است که به ذهنمان می آید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>