اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نازک کاری

قرار گرفتن پوشش نهایی بر روی ساختار زیرین و سفت کاریِ ساختمان، و در واقع آخرین کارهای انجام شده در داخل ساختمان که در مقابل چشم هر بیننده قرار می گیرد، نازک کاری نامیده می شود. مصالح به کار گرفته شده در نازک کاری، مصالحی هستند که دیوارها، سقف ها و کف ها را می پوشانند.

نازک کاری، مرحله ای است که پس از سفت کاری ساختمان انجام می شود و به پوشش ظاهری ساختمان مربوط می شود. این مرحله شامل مراحلی نظیر عایق کاری، سنگ کاری، هرگونه اندودکاری و نقاشی می باشد. در برخی از منابع، دیوارکشی را به عنوان بخشی از نازک کاری محسوب می کنند، در حالی که بهتر است این مرحله به عنوان بخشی از سفت کاری در نظر گرفته شود.

عملیات ساختمان سازی را می توان به دو قسمت سفت کاری و نازک کاری تقسیم کرد. سفت کاری، ساختن اسکلت اصلی ساختمان و برخی از اجزای غیر سازه ای نظیر فونداسیون، ستون، دیوارهای پارتیشن، تیر و غیره را شامل می شود. در حالی که نازک کاری عملیاتی است که به منظور پوشاندن اجزای ذکر شده در مرحله سفت کاری انجام می شود. برخی از فعالیت های انجام شده در نازک کاری عبارتند از:

نقاشی دیوارها، عایق کاری، سرامیک کاریِ کف، نصب کلید و پریزها، سنگ کاری، برق کاری، نصب درها و پنجره ها و اتصال تأسیسات. در برخی منابع نصب و اجرای تأسیسات ساختمان به عنوان یک مرحله مجزا از سفت کاری و نازک کاری در نظر گرفته شده است، اما در این جا آن را بخشی از نازک کاری در نظر گرفته ایم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>