اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میلگرد

یک معمار در ساختمان سازی گزینه هایی از قبیل الوار، فولاد و بتن پیش ساخته را به عنوان سپر دارد اما باید بدانید که سپری فولادی از همه بهتر است. این نوع سپر معمولا از انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و برای مهاربندی ها و پر کردن موقت گود کاربردی تر است و از منطقه مجاور گود به خوبی در برابر تحلیل رفتن محافظت می کند.

فقط این نکته را مدنظر داشته باشید که این سیستم مهاربندی در خاک های رسی و ماسه ای بسیار آسان تر از بسترها خاک قلوه سنگی می باشد. در واقع سپر براساس لرزش های حاصل از قطعات از پیش ساخته در داخل زمین قرار می گیرد.

سیستم شمع نگهبان و تخته گذاری به هدف ساخت سازه های موقت یا دائمی و همچنین برای جلوگیری از برخورد با تأسیسات زیرزمینی در حین میخکوبی میلگرد در خاک مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا استفاده از این سیستم در مکان هایی که سطح آب پایین تر از محل گودبرداری باشد رایج تر است

. به این صورت که تخت ها را میان تیرهای نگهبان کار می گذارند سپس با استفاده از مقاطع فولادی تکیه گاه تهیه می کنند. اصولا در حفاری های عمیق از سیستم دیوار شمعی حفر شده با استفاده از شمع های بتنی استفاده می کنند، ضمن آنکه از سیستم دیوار شمعی حفر شده، در مواردی که کاربرد مهاربندی در سطح خاک ممکن نباشد و یا بکارگیری تیرهای نگهبان و یا سپرهای مخصوص در خاک کاری سخت باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>