اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


شرکت عمرانی


 همیشه از قبل برنامه ریزی کنید

این باید شعار شما باشد، همه چیز را از قبل برنامه ریزی کنید. شما به عنوان یک مدیر پروژه ساختمانی باید قبل از شروع ساخت واقعی، برنامه ریزی را شروع کنید. علاوه بر این، باید تا پایان کار در برنامه های خود تجدیدنظر کرده و آن ها را تکمیل تر کنید. از آغاز تا پایان، یعنی طراحی، پیش ساخت و مراحل کار واقعی یک پروژه، نیاز به برنامه ریزی کلان است.این برنامه ریزی هرگز بدون تغییر باقی نمی ماند و هرچه حجم کار آشکارتر می شود، بارها و بارها مورد تجدیدنظر قرار می گیرد. برنامه ریزی شما همان چیزی است که پروژه را به واقعیت تبدیل می کند. همکاری در پروژه یک نکته کلیدی برای یک مدیر ساخت وساز در اتمام پروژه است، هیچ وقت آن را فراموش نکنید.

تهیه نقشه مرحله پیش ساخت

هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی می تواند در یک سایت ساخت وساز رخ دهد. رعدوبرق، طوفان ماسه و حتی تگرگ، این ها فقط چند مورد از مشکلات طبیعی هستند که ممکن است با آن ها مواجه شوید. تهیه نقشه قبل از ساخت معمولاً به شما کمک می کند تا درباره محیط اطراف ایده ای کسب کنید. در چنین مواردی داده های تاریخی می توانند باارزش ترین منابع باشند. این به نوبه خود، به شما این امکان را می دهد تا در طراحی و الگوی ساخت تغییرات و تنظیماتی ایجاد کنید.

فروتن باشید

آزمون واقعی شما با شروع کار واقعی آغاز می شود. با متخصصان فصلی کارخواهید کرد، ممکن است تعداد کمی از افراد تازه کار باشند و یا ممکن است درزمینه مهندسی برق، داربست، لوله کشی و نجاری و غیره چندین دهه تجربه داشته باشند. تا جایی که می توانید مؤدب باشید و جایی که لازم است قاطع باشید. این وظیفه شماست که باعث شوید افراد به طور هماهنگ با یکدیگر کار کنند. باید راه را طی کنید، اما به یاد داشته باشید که فروتن بودن با همه، اولین قدم است.

ارتباطات مهم است

ارتباطات چیزی است که روابط را می سازد و کار را انجام می دهد. اگر خوب صحبت نکنید، هیچ کس به شما گوش نمی کند، چه برسد به اینکه برای شما کار کند. شما با افراد با پیشینه های متنوع آموزشی، فرهنگی و اقتصادی روبرو خواهید شد، ازاین رو، آگاه باشید و بر این اساس با آن ها ارتباط برقرار کنید.همکاری ضعیف در پروژه می تواند منجر به اشتباه و اختلاف نظر در بین اعضای تیم شود. در هنگام ساخت وساز نباید هیچ مشکلی وجود داشته باشد. یک آجر کمتر در اینجا کل نمای ساختمان را فرومی ریزد. ارتباط برقرار کنید! مدیری باشید که آن ها به حضور شما نیاز داشته باشند. در این راستا ابزارهای دیجیتالی نیز می توانند خیلی به شما کمک کنند، زیرا می توانند به شما امکان تبادل اطلاعات و به روزرسانی پروژه را در زمان واقعی بدهند.

رهبری کنید و همه را با خود همراه کنید

شما به عنوان یک مدیر نمی توانید کل ساختمان را خودتان بسازید، بلکه به تیمی احتیاج دارید که به شما گوش کنند و آنچه را به آن ها می گویید انجام دهند. شما نمی توانید به طور تصادفی به مردم بگویید که کارها را انجام دهند، بلکه باید شغل مناسب را به شخص مناسب اختصاص دهید. شما نمی توانید از نجار بخواهید که درب را نقاشی کند یا در جلسه بودجه شرکت کند، می توانید؟به همین ترتیب، از پرسنل ارشد بخواهید که کارهای فرومایه را انجام ندهند. یک واگذارکننده خوب باشید و کار را انجام دهید. به غیراز سفارش کار، مطمئن شوید که همیشه درخواست بعدی را خواسته اید. زمانی می توانید یک مدیر خوب باشید که قبل و بعدازاینکه کارتان به اتمام رسید چشم و گوش خود را باز نگه دارید.

زمان را مدیریت کنید

شما به عنوان یک مدیر ساخت، همیشه سخت گرفتار کارخواهید شد و ممکن است غالباً زمان کمتری داشته باشید. اگر در بعضی مسائل محتاط نباشید، ممکن است در پایان، موضوعات مهم را نادیده بگیرید. مدیریت زمان یعنی احاطه داشتن بر همه چیز، سازمان دهی و اطمینان از درستی انجام کار در هرروز. شما باید کارها و مسائل را اولویت بندی کنید. ابتدا کارهایی را که باید انجام شود، تمام کنید و سپس به سمت کارهای کم اهمیت تر بروید. اهداف را تعیین کرده و روی آن ها کارکنید.

از هزینه ها آگاه باشید

شما باید هزینه ساخت را بدانید. از هزینه مواد، نیروی کار، تجهیزات و کل فرآیند مطلع باشید. نمی توانید همواره درگیر جزئیات باشید و درباره ریز هزینه ها اظهارنظر کنید، اما می توانید آگاه باشید که چه مقدار پول به کجا می رود و چیزهای اصلی چقدر هزینه دارند.

سند قرارداد را به طور کامل بخوانید

غالباً اتفاق می افتد که مدیران ساخت تا زمانی که مسئله ای رخ ندهد و دیگر خیلی دیر شده باشد، سند قرارداد را به طور کامل نمی خوانند، باید اهمیت سند قرارداد را بفهمید که تضمین می کند پیمانکار و مشتری هر دو تعهدات خود را که در سند آمده است، برآورده می کنند. این کار باعث می شود مشکلات، تعارضات و بحث ها به حداقل برسد.

خوب مذاکره کنید

اگر می خواهید کار را به اتمام برسانید، باید یک مذاکره کننده و متقاعدکننده فوق العاده باشید. شما باید با تیم خود، مشتریان، پیمانکاران فرعی و تأمین کنندگان خود مذاکره کنید. شما باید هرروز افراد را متقاعد کنید که تصمیمات و روش شما بهترین است. مذاکره درباره قیمت مواد یا هر چیز دیگر را باید به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مسئولیت پذیر باشید

سایت ساخت وساز در هرلحظه از کار، فقط یک قدم با فاجعه فاصله دارد. باید نسبت به هر آنچه در سایت اتفاق می افتد، بسیار مراقب باشید. شما مسئول زندگی تمام آن افراد هستید. ایمنی باید اولویت شماره یک شما باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>