اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آنتونوف 225 مریا Antonov An-225 Mriya یک هواپیمای باری-ترابری طراحی شده توسط آنتونوف شوروی پیشین است که پس ازفروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تولید آن در اوکراین دنبال شده و در عین حال بزرگ ترین هواپیمای بال ثابت جهان می باشد. این هواپیما را می توان نسخه بزرگ شده هواپیمای آنتونوف-124 دانست.

هواپیما
قابلیت های ویژه
آنتونف 225 که 17 خدمه پروازی دارد دارای 6 موتور قدرتمند ساخت شرکت آنتونف اوکراین است این موتورها می توانند معادل 1٫5 میلیون نیوتن (125000 کیلوگرم) نیروی رانش ایجاد کنند آنتونف 225 قابلیت حمل 1500 نفر نیرو را دارا می باشد که این در نوع خود بی نظیر می باشد.

هواپیما
مخازن سوخت این هواپیما قابلیت سوختگیری به میزان 280 تن را دارا می باشد و در حالت عادی در هر ساعت 18 تن سوخت مصرف می کند و با بار قابلیت پرواز به میزان 12 ساعت را دارا می باشد یکی از معایب این هواپیما ارتفاع خلبان با زمین در هنگام فرود یا پرواز است که تقریباً 10 متر می باشد در خصوص وزن آن همین نکته کافیست که آنتونف 225 وزنی معادل 8 فروند بوینگ 737 دارد. طول این هواپیمای غول پیکر 84 متر می باشد که با این طول می تواند بدنه یک بوینگ 737 را در خود جای دهد.

قابلیت دیگر این هواپیما حمل بار به صورت خارجی می باشد یعنی می توان با قراردادن قسمتی در روی بدنه هواپیما بارهای حجیم را نیز حمل نمود همانطور که در سال 1989 شاتل روسی بوران را حمل نمود. از بارگیری های مهم این هواپیما بعد از بازسازی می توان به بارگیری یک واگن قطار همراه با ریل به وزن 109 تن، بارگیری ژنراتور و مولدهای برق و حمل ماشینها و وسایل و خدمه یک شرکت اتومیبل رانی را برای شرکت در مسابقات نام برد. در پایان قابل ذکر است این هواپیما قابلیت حمل بار تا 250 تن را دارا می باشد.

مشخصات هواپیما
بیشنه وزن هنگام برخاست: ششصد هزار کیلو گرم
بشینه وزن بار: دویست و پنجاه هزار کیلو گرم
طول: 84 متر
دهانه بال: 88/40 متر
ارتفاع: 18/10 متر
خدمه: 2 خلبان و 4 خدمه پرواز
پیشرانه: شش موتور توربوفن Lotarev D-18T
سرعت کروز: 800 کیلومتر بر ساعت
برد: 15400 کیلومتر

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد حسین مطیع:
وای چقدر جالب خیلی خوب است که روسیه آنچنان قدرتی دارد که غول پیکرترین هواپیمای باربری را ساخته البته روسیه در همه چیزی که تولید میشود اول است
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>