اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

QHSE مخفف مدیریت کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست است که طبق استانداردهای ISO14001، ISO9001 و OHSAS18001 تعریف شده است.به بیان ساده تر، QHSE یک سیستم مفصل است که زمینه مشخصی را ارائه می دهد و در آن کلیه شرکت ها عملیات بهداشت و ایمنی و همچنین کلیه ابعاد فعالیت هایشان را که مربوط به کیفیت و محیط است، مدیریت می کنند.

QHSE (یا SEHQ / QESH) مبتنی بر این ایده است که پیشگیری بهتر از درمان است و همه خطاهای داخل و خارج از سایت را به عنوان موقعیت هایی در نظر می گیرند که با اجرای صحیح سیستم ها و فرآیندها می توان از آن ها پیشگیری کرد.

به همین ترتیب سیستم مدیریت سلامتی و ایمنی می تواند به طور موثر از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند محافظت کند و اطمینان حاصل کند که عملیات های در حال انجام و برنامه ریزی شده تا حد امکان کمترین آسیب را به محیط زیست می رسانند. این رویکرد قوی نسبت به سلامتی و ایمنی منجر به آموزش و روش های مدیریت پروژه باکیفیت بالاتر نیز می شود.

مدیر QHSE بخشی جدایی ناپذیر در طراحی، توسعه و نهایتا نظارت بر اجرای یک سیستم دارای کیفیت شهودی، سالم و ایمن در یک شرکت ساختمانی است. مدیران QHSE باید به طور مداوم اطمینان حاصل کنند که استانداردهای لازم پیروی می شود تا کلیه وظایف پروژه در شرایط ایمن گسترش پیدا کند و نتیجه نهایی کار انجام شده در سایت بدون اینکه تأثیر منفی بر محیط بگذارد مطابق باکیفیت مورد انتظار مشتری باشد.

ناگفته نماند که این یک پروسه پیوسته است و به همین دلیل مدیران QHSE یا SEHQ همیشه باید تمام حواس خود را جمع کنند تا از پیروی دستورالعمل های توافق شده اطمینان حاصل شود.
از یک جهت مدیران QHSE باید به عنوان سفیران فرهنگ سلامت و ایمنی تلقی شوند؛ زیرا بسیج کردن و آگاه ساختن بقیه از الزامات کیفیت، سلامت و ایمنی در حوضه وظایف آن هاست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>