اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

کنار هم قرار دادن فرایند QHSE موفق کاری طولانی و دشوار است. خبر خوب این است که با پیشرفت فن آوری های دیجیتال می توان کارها را به روشی سریع تر و ساده تر انجام داد. گفته می شود، اجرای یک فرایند QHSE مدرن و دیجیتالی شده به شما این امکان را می دهد فرآیندهای منطبق بودن را به صورت استاندارد انجام دهید و اجرای آن ها را برای همه راحت تر کنید

.با استفاده از روش های دیجیتالی مناسب، می توانید یک فرایند یکپارچه برای همه افراد در این زمینه معرفی کنید که جریان ارتباطات بین مدیر QHSE و کارگران در محل خود را ساده تر کند.به طور خلاصه در اینجا پنج مرحله وجود دارد که می توانید برای اطمینان از موفقیت درروند QHSE خود استفاده کنید:

نقش HSE را در سازمان خود ارتقا دهید و از بروز حوادث جلوگیری کنید

اول ازهمه مهم است که فرهنگ ایمنی را در کل سازمان توسعه داده و از آن پشتیبانی کنید. به عنوان مثال یک راه حل دیجیتالی، مانند LetsBuild، می تواند با پشتیبان گیری از فرآیندهای بهداشت و ایمنی در برنامه پروژه به شما در دستیابی به این هدف کمک کند.با خودکار کردن فرایند HSE، می توانید به طور ناگهانی آن را به یک قسمت مهم از کارهای روزمره در سایت تبدیل کنید. از این طریق، می توانید آگاهی را افزایش داده و تعداد حوادث را در طی یک پروژه ساختمانی به طور قابل توجهی کاهش دهید.

از کار مدیریت خلاص شوید

کلیه پروژه های عمرانی با مدیریت و فشار روانی زیادی همراه است. فرآیندهای QHSE نیز از این قاعده مستثنا نیست. به همین دلیل، درصورتی که می خواهید موفق شوید، بسیار مهم است که کار مدیریت را تا حد ممکن کاهش دهید.ابزارهای دیجیتالی دوباره بخشی از این تغییر الگو هستند، زیرا می توانند به شما در حفظ یک نمای کلی از اقدامات توافق در یک مکان کمک کنند، بنابراین نیازی نیست وقت خود را برای ترکیب کردن اطلاعات خورد و قدیمی صرف کنید.این امر باعث می شود تا بررسی های برای کارمندان بسیار ساده تر شود و شما مجبور به تعقیب تیم های سایت برای به روزرسانی به صورت حضوری نباشید.

ابزار مناسب را پیدا کنید

یکی از قوانین طلایی موفقیت در بررسی های کیفی سایت، یافتن ابزاری است که به شما کمک می کند تا کار را تا حد امکان راحت تر انجام دهید. به عبارت دیگر، شما به ابزاری نیاز دارید که برای این زمینه ساخته شده باشد.ضمن تشکر از LetsBuild، به عنوان مثال نیازی به چندین برنامه وجود ندارد، زیرا کل فرایند به صورت خودکار و استاندارد است و فعالیت های غیر منطبق فوراً به وسیله یک ابزار همه-کاره به مدیریت ارسال می شود.به بیان ساده تر، هر چیزی که تیم های شما نیاز دارند فقط با چند کلیک روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود در دست می گیرند.

بررسی ها را از نزدیک دنبال کنید

همیشه باید مراقب بررسی های خود باشید و مطمئن باشید که با توجه به آیین نامه های موجود تکمیل شده اند. بازهم راه حل های دیجیتالی می توانند نقش اساسی در این زمینه داشته باشند و راه را برای استاندارد سازی بازرسی های سایت باز کنند که باعث افزایش دقت در کل فرآیند می شود.

با LetsBuild، فرم ها و جریان کار شما روند و مراحل بعدی را تعریف می کنند. این امر نه تنها به شما در استانداردسازی فرایندها کمک می کند بلکه به شما اطمینان می دهد که آن ها مطابق با قوانین داخلی، توافق نامه های قراردادی و مقررات هستند.

تمام فعالیت ها و مشکلات را با عکس ها مستند کنید

همان طور که از قدیم گفته اند یک تصویر ارزشمند تر از هزار کلمه است. از انتشار اسناد تصویری خود در دستگاه های مختلف و ایمیل های مکرر خودداری کنید. شما به یک ابزار قابل اعتماد نیاز دارید که به شما امکان را بدهد عکس های پروژه را در یک سیستم دیجیتال مرکزی و ایمن جمع آوری، ذخیره و مدیریت کنید.

در پلتفرم ما، شما می توانید به راحتی با گرفتن عکس و درج گزارش آن، به عنوان اسناد، به راحتی این کار را انجام دهید. علاوه بر این، یک ردیابی دقیق از حسابرسی باعث می شود که بتوانید کل تاریخچه کار را مرور کنید و اسناد تصویری موردنظر خود را تنها با چند کلیک پیدا کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>