اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمای ساختمان

در نمای ارگانیک اشکال هندسی متفاوتی وجود دارند؛ به عنوان مثال می توان به دایره ها، مربع ها، مثلث ها، مستطیل ها، بیضی ها و غیره اشاره کرد. همچنین برخی اشکال هندسی که در طبیعت یافت می شوند، در این معماری استفاده می شوند. مثل ذرات برف، کریستال ها و سایر اشکال طبیعی. در زیر انواع مختلف طراحی نمای ارگانیک آمده است:

  • آجر کاری و سنگ کاری
  • دیوار پرده.
  • پانل های بتنی پیش ساخته با انواع مختلف روکش.
  • رندر عایق
  • روکش فلزی.
  • کاشی و پانل های روکش سنگی.
  • تخته های بزرگ متشکل از روکش زیبایی

نقش فناوری ترموست در نمای ارگانیک | رزین ترموست چیست و چه نوع موادی تولید می کند؟

رزین ترموست در ترکیب با الیاف پیشرفته، امکان ایجاد اشکال مختلف را در سبک ارگانیک فراهم می کند. این مصالح سبک تر از مصالح ساختمانی شناخته شده هستند و هزینه حمل و نصب کمتری دارند. با این فناوری و تکیه بر یک مجموعه کاملاً یکپارچه تقویت شده با الیاف، وابستگی به پیمانکاران متعدد را کاهش می یابد و نیاز به جرثقیل یا سایر تجهیزات بالابر سنگین را برطرف می کند. ساختمانی که از عناصر تقویت شده با الیاف پیشرفته ساخته شده است همچنین می تواند حفاظت بیشتری در برابر خطرات شدید محیطی مانند زلزله داشته باشد، اما ساختمانهایی با سازه های فولادی یا بتنی سنگین تر ممکن است دچار آسیب ساختاری شوند.

تلفیق طبیعت و معماری

این ویژگی نمای ارگانیک به ما این امکان را می دهد تا خانه را به عنوان بخشی از چشم انداز طبیعی در نظر داشته باشیم و از عناصر طبیعی دست نخورده به عنوان یک تزئین منحصر به فرد برای نمای ساختمان ها استفاده کنیم.

استفاده از مواد طبیعی در نمای ارگانیک

مواد طبیعی در ساخت و ساز، وحدت انسان و طبیعت را افزایش می دهد. مصالح طبیعی مثل سنگ و چوب نه تنها به عنوان مصالح ساختمانی، بلکه به عنوان تزئینات اضافی نیز عمل می کنند و توهم منشأ طبیعی ساختمان را ایجاد می کنند.

استفاده از نور

نور فراوان فضایی از آزادی نامحدود در نمای ارگانیک ایجاد می کند. از نور طبیعی خورشید غافل نشوید و از طریق شیشه های متعدد، میزان زیادی گرما را به فضای داخلی وارد کنید.در نمای ارگانیک استفاده از محوطه سازی در طراحی، مرزهای بین فضای داخلی و جهان خارج را از میان برمی دارد و به این ترتیب فضاهای داخلی و خارجی به طور طبیعی به یکدیگر مرتبط شده از نظر احساسی به عنوان یک کل درک می شوند.

استفاده از نمای سبز و گیاهان

نمای سبز ساختمان، نوعی باغ عمودی است که روی دیوار ساختمان پیاده سازی می شود. این نوع نما به طور کلی شامل یک تکیه گاه است که گیاهان برای چسبیدن به آن و رشد به سمت بالا از آن بهره می‌گیرند. گیاهان اغلب به صورت هیدروپونیک رشد می کنند، اگرچه در برخی موارد می توان آنها را در خاک پایه ساختمان رشد داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>