اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شینگل

هزینه های بام پوش شینگل آسفالتی در مرحله نصب مقرون به صرفه ترین است. آن ها رایج ترین نوع بام پوش هنگام تعویض و یا نصب بام پوش جدید در منازل هستند که صاحبان خانه ها آن ها را انتخاب می کنند.

در حالت کلی سه نوع شینگل آسفالتی وجود دارد: شینگل آسفالتی سه لایه، شینگل آسفالتی فایبرگلاس و شینگل آسفالتی معمارانه. شینگل آسفالتی سه لایه مقرون به صرفه ترین نوع است اما نازک تر است، دارای پایه ورقه ای از مواد ارگانیک بوده و سریع تر از شینگل فایبرگلاس یا معمارانه فرسوده می شوند.

در هر جایی قیمت متوسط برای شینگل آسفالتی سه لایه بسته به شیب، زاویه و اندازه بام شما بین 5000 تا 8000 دلار است. شما می توانید انتظار داشته باشید که برای نصب بام پوش یک خانه یک طبقه با اندازه استاندارد به ازای هر فوت مربع 0.85 تا 1.50 دلار یا به ازای هر مترمربع 85 تا 150 دلار بپردازید. شینگل های معمارانه کمی گران تر بوده و نصب آن ها در حدود 1.50 تا 5.50 دلار در هر فوت مربع هزینه بر است.

شینگل معمارانه در گزینه های شینگل آسفالتی نسبت به شینگل سه لایه دوام بیشتری دارد. دارای ظاهری شکیل بوده و یک لایه ی اضافی دارد که باعث می شود تا کمی طراحی شده تر به نظر برسند. نصب شینگل معمارانه در هر فوت مربع 1.50 تا 5.50 دلار و یا در هر مترمربع 150 تا 550 دلار هزینه دارد که کمی بیشتر از هزینه نصب انواع دیگر آن است.

آن ها سبک های لوکس تری به نظر می رسند و صاحبان خانه آن ها را ترجیح می دهند. این نوع بام پوش ها حتی می توانند شبیه به طرح های چوب برش خورده به نظر برسند. اگرچه آن ها گران تر هستند، اما می توانند دو برابر شینگل های آسفالتی سه لایه عمر کنند. شینگل های آسفالتی معمارانه با نگهداری مناسب می توانند از 30 تا 50 سال یا بیشتر ماندگاری داشته باشند. اگرچه برخی از صاحبان خانه ها تصمیم می گیرند که خودشان یک بام پوش جدید را نصب کنند، اما ما اکیداً پیشنهاد می کنیم برای انجام این کار یک پیمانکار محلی بام را استخدام کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>