اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شینگل

بام پوش های شینگل چوبی از انواع مختلف چوب ساخته می شوند که به بخش های نازک تقسیم می شوند. دو گزینه برای انواع سبک های بام پوش چوبی به نام های چوب های برش خورده و شینگل های چوبی وجود دارد. تفاوت این دو در این است که شینگل های چوبی به صورت شکل های کامل و یکپارچه بریده می شوند درحالی که چوب های برش خورده، بریده شده و قطعه قطعه می شوند تا جلوه ای سنتی و ساده ایجاد شود.

هزینه نصب شینگل چوبی 4.25 تا 9.50 دلار در هر فوت مربع یا 425 تا 950 دلار در هر مترمربع است. شینگل چوبی، بسته به نوع چوب مورد استفاده و نحوه برخورد با آن قبل از نصب بر روی خانه، می تواند از 15 تا 50 سال عمر کند.بام پوش های شینگل چوبی برش خورده به طور معمول از درختان سرو که قدمتی بین 200 تا 300 سال دارند ساخته می شوند. برای ساختن شینگل ها، تنه های درختان به قسمت هایی به نام برش ها تقسیم می-شوند. این همان چیزی است که به شینگل ها ظاهری زبر و ناصاف می-دهد. شینگل ها در صورت نصب صحیح و نگهداری به داشتن طول عمر بیشتری نسبت به شینگل های آسفالتی معروف اند.

همچنین از زیبایی ظاهری بالاتری برخوردار هستند اما گران تر هستند و از نظر محیطی پایدار نیستند. چوب های برش خورده معمولاً گران تر از شینگل های چوبی هستند و حدود 6 تا 10 دلار در هر فوت مربع هزینه دارند. چوب های برش خورده با نگهداری منظم می توانند از 30 تا 40 سال دوام داشته باشد.

بام پوش شینگل خورشیدی یکی از مدرن ترین انواع بام پوش شینگل است که شما امروزه می توانید آن را نصب کنید. آن ها در مقایسه با سایر گزینه های بام پوش گران تر هستند اما تنها برای حفظ خانه شما از ورود آب کارایی ندارند. شینگل خورشیدی برای تولید برق و تأمین انرژی خانه شما طراحی شده است. نصب شینگل خورشیدی به طور متوسط 21 تا 25 دلار در هر فوت مربع یا 2100 تا 2500 دلار در هر مترمربع هزینه دارد. شینگل های خورشیدی از نظر ظاهری جذاب هستند، اما لازم نیست آن ها را بر روی تمام سقف خانه خود نصب کنید.

شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع بام پوشی می خواهید تا در کنار بام پوش شینگل خورشیدی خود نصب کنید. شینگل های خورشیدی فقط در ضلع جنوبی سقف به صورت بهینه عمل می کنند و آن بخش جایی است که در صورت وجود امکان نصب شینگل خورشیدی باید این بام پوش در آن قسمت نصب گردد. امکان نصب شینگل خورشیدی در وجه شرقی و غربی نیز وجود دارد، اما کارایی آن ها به همان اندازه نخواهند بود. شینگل خورشیدی می تواند از 20 تا 25 سال ماندگاری داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>