اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شینگل

در بام پوش شینگل سنگ لوح مصالح بام پوش سنگ هستند که به صورت شینگل نصب می شوند. شینگل های سنگ لوح نازک هستند اما زمانی که کل سقف از آن ها ساخته شود بسیار سنگین می شوند. سنگ لوح از زیبایی طبیعی برخوردار است که باعث می شود بسیاری از افراد طرفدار آن ها باشند، اما بام پوش های شینگل سنگ لوح از نظر رنگ و شکل ظاهری تنوع چندانی ندارند.

شینگل های سنگ لوح به طور متوسط برای نصب به 8 تا 14 دلار در هر فوت مربع یا 800 تا 1400 دلار در هر مترمربع هزینه نیاز دارند. نصب سنگ لوح دشوارتر است اما آن ها پس از اجرای صحیح، یکی از گزینه های مناسب برای بام پوش با طولانی ترین طول عمر را به شما ارائه می دهند.

شینگل های سنگ لوح برچسب گران-قیمت بودن خورده اند، اما این بدان معنی نیست که اگر قادر به پرداخت هزینه آن باشید، این نوع بام پوش گزینه مناسبی برای شما نیست. بسیاری از مردم اعتقاددارند که بام پوش های سنگ لوح به نسبت قیمت ارزش نصب دارند زیرا مدت ماندگاری آن ها بیشتر از یک عمر طول خواهد کشید. بام پوش سنگ لوح می تواند از 60 تا 150 سال دوام داشته باشد.

بام پوش شینگل لاستیکی محصولی منحصربه فرد و خاص است و با چینش لاستیک به صورت شینگل، بسیار شبیه به شینگل آسفالتی می شود که امروزه در بسیاری از خانه ها استفاده می شود. نصب شینگل لاستیکی ساده است و به تعمیر و نگهداری زیادی احتیاج ندارد، اما کمی گران تر از شینگل آسفالتی است. هزینه بام پوش شینگل لاستیکی در هر منطقه از 4.00 تا 8.25 دلار در هر فوت مربع یا 400 تا 825 دلار در هر مترمربع است.

با این وجود، بام پوش لاستیکی می تواند از 15 تا 25 سال در خانه شما دوام داشته باشد. بام پوش شینگل لاستیکی همچنین می تواند به کاهش هزینه های مربوط به مصرف انرژی شما کمک کرده و سبب صرفه جویی در هزینه های سالانه تأمین امکانات رفاهی شما شود. همچنین نوع غشاء لاستیکی که نصب می کنید بر هزینه ها تأثیر می گذارد. مقرون به صرفه ترین بام پوش های لاستیکی TPO ها و PVC ها و گران ترین بام پوش لاستیکی EPDM ها هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>