اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و دانش ماشینی مفید بودن خود را در صنعت ساخت وساز اثبات کردند. سال ها جمع آوری داده به پیش بینی تبدیل شده است و به پیمانکاران این امکان را می دهد تا ایستادگی کنند و رقابت بیشتری داشته باشند. برنامه های هوشمند تلفن همراه، حسگرها در سایت و همچنین ربات ها باعث افزایش بهره وری و ایمنی می شوند.

آن ها قادر به ایجاد گزارش هایی هستند که به شما می گوید چه میزان از کار انجام شده است و زمان تخمین زده شده برای اتمام را پیش بینی می کند.الگوریتم های استفاده شده توسط گزارشات هوش مصنوعی، همه در محل ساخت وساز باعث بروز خطاهایی می شوند، همان طور که قادر هستند ساختمان های مختلف را با توجه به شکل، اندازه و مکان آن ها تشخیص دهند اکثر فناوری ها با یکدیگر یکپارچه شده اند تا درک بهتری از روند انجام کار داشته باشند.

تجهیزات هوشمند مانند هواپیماهای بدون سرنشین و وسایل نقلیه تصاویر دیجیتالی را به هوش مصنوعی شما ارسال می کنند که سپس با مدل سازی اطلاعات ساختمان، مدل های سه بعدی و غیره مقایسه می شوند. این به جلوگیری از بروز هرگونه نقص در پروژه شما کمک می کند.

حاشیه سود بالاتر، کاهش هزینه، بهره وری در زمان، همکاری بهتر و بهره وری - فناوری دیجیتال به روشی متفاوت در صنعت ساخت وساز تأثیر می گذارد. اجرای آن یک انتخاب نیست؛ آرام آرام به یک ضرورت تبدیل می شود. اگر تمایلی به تغییر ندارید، دیگر در تجارت نخواهید بود. به پذیرش فناوری بپردازید و به نوآوری آری بگویید تا رقابت باقی بمانید و اجازه دهید شرکت شما به شیوه-ی طبیعی شکوفا شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>