اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

از زمان اولین ظهور آن، مدلسازی اطلاعات ساختمان به طرز چشمگیری باعث بهبود کارشده است. به ساختمان ها امکان نمایش دیجیتالی به صورت سه بعدی و نه در طرح های سنتی را می دهد. این راه حل درواقع به شکل گرفتن آینده صنعت ساخت وساز کمک می کند. این برنامه از داده ها و پیش بینی های پیشین به منظور بهبود پروژه ها و برنامه ریزی کل فرایند در بهینه ترین روش استفاده می کنند.

مدل های سه بعدی بسیار بهتر هستند و حقیقت را به روشی متفاوت، ترسیم می کنند. علاوه بر این، تمام تغییرات در مدل می تواند در زمان واقعی انجام شود و کارمندان مسئول پروژه می توانند به آن دسترسی داشته و برای بررسی پیشرفت کار با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.یک روش معمول ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با مدلسازی اطلاعات ساختمان برای دستیابی به نتایج و کارایی بیشتر است.

واقعیت افزوده و مجازی

چه اتفاق اشتباهی می تواند در محل ساخت وساز بیفتد؟ قطعاً همه چیز، به همین دلیل برنامه ریزی استراتژیک بسیار مهم است. امروزه با استفاده از VR و AR می توان این کار را انجام داد. واقعیت مجازی معمولاً برای آموزش کارگران به کار می رود و واقعیت افزوده به جلوگیری از خطرات احتمالی کمک می کند. چنین شبیه سازها برای پیمانکاران از اهمیت زیادی برخوردار هستند، اما تعداد بسیار کمی از آن ها استفاده می کنند.

تجزیه و تحلیل می تواند به پیمانکاران در تجزیه و تحلیل هزینه مواد، جدول زمانی و مراحل بعدی پروژه کمک کند تا خطر شکست خود را کاهش دهند. چنین داده هایی برای افزایش بهره وری و راندمان بسیار مفید هستند. تهیه نقشه ای از نقشه های اجرایی، بینشی در مورد مشکلات احتمالی ارائه می دهد و به پیمانکاران این امکان را می دهد که پروژه ها را برای جلوگیری از آن تنظیم کنند.

اما می توان از تجزیه و تحلیل برای افزایش تعداد پروژه ها نیز استفاده کرد. هر شرکتی وب سایتی دارد که در آن خدمات خود را تبلیغ می کند. صنعت ساخت وساز همچنین باید از سئو استفاده کند تا مشتریان بیشتری را هدف قرار دهد و درآمد را افزایش دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>