اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

پیمانکاران فلوریدا اظهار داشتند که راه فناوری ساخت وساز و بهره وری برای سال های طولانی هموار بوده است. وقتی از آن ها سؤال شد که آیا پیمانکاران شرکت های خود را "پیشگام" می دانند، باکمال تعجب فقط 8٪ از آن ها گفتند "بله". اکثریت فکر می کنند که "دنبال کننده" هستند. این به تدریج در حال کشف راه هایی برای غلبه بر چالش های جدید در حال تغییر است.

دلایل مختلف دیگری وجود دارد که باعث می شود شرکت های ساختمانی دیجیتالی شوند. ایمنی در فضای کار درواقع اولویت برای به حداقل رساندن تعداد تصادفات در محل است. کاهش هزینه یکی دیگر از عوامل تغییر است. در حال حاضر تغییر از فیزیکی به دیجیتال اتفاق می افتد و در اینجا چگونگی آن ارائه شده است.

امروزه، این امکان وجود دارد که پیمانکاران و مدیران پروژه از دفتر خود، بدون سفر به محل ساخت وساز بر روند کار نظارت کنند. این راه حل بسیار کارآمد است. کارمندان می توانند به وسیله ی تلفن های هوشمند خود با یکدیگر تماس حاصل کنند و مراحل کار خود را به روزرسانی نمایند، همچنین برای تأیید و بازرسی، تصاویر دیجیتالی ارسال کنند.

برنامه های ویژه همچنین می توانند به برنامه ریزی کار، مدیریت و گزارش مجدد آن به دفتر اصلی کمک کنند. این موضوع به طور قابل توجهی میزان بهره وری را بهبود می بخشد. بیشتر این نرم افزار مبتنی بر کلود است و به همه امکان دسترسی به داده ها در زمان واقعی را می دهد. تخمین زده می شود که این راه حل هرساله باعث صرفه جویی صدها ساعت می شود.

شرکت های فناوری اطلاعات نرم افزارهای مختلف دیگری مانند نرم افزار تشخیص برخورد را ایجاد می کنند که به جلوگیری از تصادفات و ایمنی کار کمک می کند. علاوه بر این، مردم عادی نیز پیشرفت های تکنولوژیکی را در خانه های مدرن تجربه می کنند. ساختمان های هوشمند روزبه روز محبوب تر می شوند و همه چیز درواقع با یک شرکت ساخت وساز آغاز می شود.

مدیریت کارکنان

فناوری دیجیتال می تواند از مدیریت پرسنل و کلیه زمینه های کار پشتیبانی کند. ما یک ردیاب جی پی اس بسیار متداول داریم که به پیمانکاران کمک می کند تا بر زمان تحویل و نرم افزار ردیابی ابزار نظارت کنند که مانع ضرر عظیم شرکت ها می شود زیرا تجهیزات معمولاً هزاران دلار ارزش دارند، اگر بیشتر نباشد، یا نرم افزار دسترسی دیجیتالی که به مدیرانی که وارد محل ساخت وساز می شوند، می گوید کی و برای چه مدت.

نرم افزار مدیریت ساخت وساز همچنین شفافیت را تضمین می کند زیرا تمام مراحل یک پروژه در بخش های مختلف ضبط و پخش می شوند. پلتفرم های همکاری دیجیتال به پیمانکاران کمک می-کنند به ردیابی پیشرفت و کنترل عملکرد آن بپردازند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>