اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

خرده کاری یک عبارت رایج در طول ساخت و ساز می باشد ولی اساساً یک اصطلاح آمیانه بوده و بسته به شرایط معانی به نسبت متفاوتی دارد.از این کلمه در انواع پروژه ها استفاده می شود بنابراین همیشه پیمانکار باید چک کند که این عبارت چگونه به کار گرفته می شود. این عبارت می تواند معانی مختلفی برای افراد مختلف داشته باشد.

همچنین خرده کاری را می توان به عنوان یک نواقص استفاده کرد که عمدتاً نام آمریکایی آن می باشد.سپس واضح می شود که بسته به شخصی که با او کار می کنید، لیست خرده کاری می تواند برای هر شغلی معنی متفاوتی داشته باشد.در زیر چند مورد که به طور رایج در صنعت ساخت و ساز به عنوان خرده کاری مطرح می شوند ارائه شده است:

لیست پیش از تکمیل شدن یک کار عقب افتاده که توسط متولی قرارداد تألیف می شود. این لیست اطمینان حاصل می کند که پیمانکار پیش از گواهی اتمام از کارهایی که هنوز نیاز به تکمیل شدن دارند آگاهی دارد.
لیستی از آیتم های جزئی که معمولاً خرده کاری نامیده می شوند که پس از اتمام کار هنوز نیاز به نهایی شدن دارند.

لیستی از آیتم های نه چندان جزئی که هنگام نهایی سازی اتمام کار، موارد عقب افتاده تلقی می شوند. این لیست در ضمیمه پایان کار هنگام اخذ گواهی شامل می شود.لیستی از کارهای نه چندان جزئی که تا زمان اخذ گواهی پایان کار شناسایی نشده اند و هنوز عقب افتاده می باشند.

همان طور که می توان دید، خرده کاری همواره چیزی است که ناقص، معیوب یا ناتمام می باشد. اکثر خرده کاری ها مسائل مربوط به زیبایی هستند ولی می توانند بدتر هم باشند و شامل نواقص مهارتی باشد که می تواند در آینده نزدیک ایجاد مشکل کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>