اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

همه مواردی که به لیست خرده کاری اضافه می شود باید با جزئیات دقیق مستند سازی شده و تمام اطلاعات لازم با همه افراد درگیر به اشتراک گذاشته شود. این ارتباط باید همیشه به صورت مکتوب باشد تا همه یک نسخه داشته باشند و بنابراین هیچ اطلاعاتی از دست رفته یا فراموش نمی شود. حتی توصیه می شود عکس هایی گرفته شود تا شواهد به صورت بصری نیز مستند شوند.

اطلاعات مهمی که باید در مستندات لیست خرده کاری درج شود، شماره آیتم، شخصی که مسئولیت آیتم خرده کاری را دارد، جایی که خرده کاری در آن قرار دارد، نوع مشکل، جزئیات مشکل، تاریخ مشکل و این که چه کسی مسئول رفع موارد است، می باشد. همچنین باید وضعیت موارد خرده کاری ذکر شود که شماره یک آن ها عقب افتاده و شماره هشت اتمام می باشد.

کارفرما ها و صاحبان آتی خانه لیست خرده کاری های خود را ایجاد می کنند، اما یک پیمانکار با پیشرفت کار، باید لیست خرده کاری خود را تهیه کند تا از مشکلات جدی در این زمینه جلوگیری شود. با اتمام هر مرحله از کار، مشکلات باید در اسرع وقت ثبت و اصلاح شوند تا در بالای لیست نگه داشته شوند.

اگر پیمانکار اصلی یک پروژه هستید، مهم است که یک لیست خرده کاری را با پیمانکاران خرد خود نگه دارید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه ابهامی در مورد کیفیت کار وجود ندارد. از این نظر، معقول است که پیمانکار اصلی مبلغ مشخصی از هزینه را از زیرمجموعه خود نگه دارد تا کار به حد مطلوبی از رضایت کامل شود.

معماران غالباً برای اطمینان از این که کار مطابق نقشه ها ساخته شده است، در لیست خرده کاری قرار می گیرند. این وظیفه معمار است که هر آن چه را که در مشخصات صحیح ساخته نشده است مشخص کند. وقتی محصول نهایی تمام شود، ممکن است صاحب خانه جدید برای انجام یک بررسی خرده کاری هزینه ای بپردازد. یک بازرس خرده کاری مناسب، تمام جنبه های ساختمان تمام شده را که قابل مشاهده است، بررسی می کند که هم قسمت داخلی و هم نمای بیرونی ساختمان را شامل می شود.

به خریدار معمولاً توصیه می شود این کار را قبل از مبادله قرارداد با یک سازنده انجام دهد. اگرچه برخی از سازندگان اجازه نخواهند داد تا زمان اتمام کار بررسی خرده کاری انجام شود.

خانه سازان می توانند از دسترسی به یک ملک قبل از اتمام آن امتناع کنند، زیرا هنوز مالک قانونی این زمین می باشند. برای کسی که خانه را می خرد، مسائل ممکن است پس از مستقر شدن آن ها در خانه سخت تر شود چراکه شرکت سازنده می تواند استدلال کند که هر گونه خسارتی از زمان مستقر شدن آن ها ایجاد شده است. به طور واضح، از دیدگاه یک پیمانکار، رفع کردن مشکلات در یک ملک خالی از سکنه راحت تر می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>