اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

مدیریت ساخت و ساز (Construction management) یک فرایند طولانی و به شدت سخت است. مدیریت ساختمان پایه و اساس هر پروژه ی ساختمانی و کلید موفقیت آن است. هدف اصلی مدیریت ساخت و ساز نظارت و کنترل دقیق فرایند یک پروژه ازنظر کیفیت، هزینه و زمان است؛ که طیف گسترده ای از مسئولیت ها را پوشش می دهد و به موضوعات مختلف زیادی تقسیم می شود. به همین دلیل، مدیر ساخت و ساز نقشی اساسی در یک پروژه دارد.

در حین فرایند ساخت، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. بعضی مواقع مشکل طراحی بین دو شریک است، مثل این که پنجره یا دیوار داخلی کجا قرار بگیرد؛ بعضی مواقع مشکل نبود برخی مواد و برخی مواقع، کمبود نیروی کار است. بسیاری از این موارد را پیمانکاران فرعی خودشان حل می کنند و یا پیمانکاران اصلی به آن ها می گویند که این کار را بکنند.

ولی برخی دیگر اساسی تر هستند؛ و اگر جزئیات اصل رعایت شوند ممکن است روی تکمیل پروژه تأثیر مثبت بگذارند و یا حتی ممکن است پیمانکار را به ورشکستگی برسانند. در چنین شرایطی است که اگر پیمانکار در تیم کارفرما یک متخصص ساخت و ساز داشته باشد، مورد پیشرفت قرارگرفته است؛ زیرا در این شرایط بلافاصله درکی از مشکل و تأثیر کلی آن بر روی پروژه به وجود می آید. زمانی که در حین مرحله ی ساخت وساز مشکلی اتفاق می افتد، مدیر پروژه ای که در سمت کارفرماست باید قدرت تشخیص داشته باشد. تشخیص دادن ضروری است.

به همین دلیل است که یک فرایند برآورد خطر قابل اطمینان می تواند در بلندمدت تغییرات بزرگی را ایجاد کند. اکنون مشخص است که شناسایی خطر یکی از اقدامات مؤثر برای فرایند مدیریت ساخت و ساز است که از خطرات و شرایط مخاطره آمیز جلوگیری می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>