اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

شما باید پروژه را به موقع تحویل دهید، وگرنه برایتان بسیار هزینه بر خواهد بود و پروژه را زیر فشار سنگینی قرار می دهد. پروژه های ساخت و ساز نیاز به راه حل های دیجیتال دارند که بتوانند زنجیره ی تأمین را نمایان کنند و به سهامداران متعدد پروژه این اجازه را بدهد تمام جزئیات حول پروژه را از نزدیک نظارت کنند. به طور خلاصه چهار جزء اصلی زمان بندی در مدیریت ساخت و ساز در اینجا آمده:

تخصیص به موقع وظایف

ایجاد، واگذاری و اولویت بندی به موقع وظایف در حین پیشرفت یک پروژه ی ساخت و ساز اهمیت خیلی بالایی دارد. در این صورت شما می توانید مطمئن باشید که تمام مشکلات به موقع رفع می شوند و از تاخیرات پر هزینه جلوگیری می شود. به بیان ساده این اولین قدم برای جلوگیری از سوءتفاهم هاست.

دنبال کردن آنلاین پیشرفت کار

دیجیتالی کردن صنعت ساخت و ساز دارد به سرعت پیشرفت می کند و نیاز به گفتن نیست که زمان بندی جزئی از این فرایند است. ازاین رو قابلیت نظارت آنلاین پیشرفت کار می تواند به شما کمک کند پیشرفت پروژه را جلو ببرید و چرخه ی پروژه را کوتاه کنید.

دادن برنامه ی زمانی به کارگران

به محض این که وظایف واگذار شد و برنامه ی واضحی برای عملیات تعیین شد، زمان این است که این برنامه ی کاری به تمام کارگرانی که دخیل هستند داده شود. با استفاده از یک نرم افزار ساخت و ساز مطمئن می توان این کار را بلا درنگ انجام داد و به تیم اجازه می دهد که قدم های بعدی شان را سریع تر و بدون زحمت هماهنگ کنند.

باخبر کردن تمام پیمانکاران فرعی از طریق موبایل

در زمان بندی مدیریت ساخت و ساز یکی از مشکلات معمول کمبود اعتماد بین زنجیره ی تأمین است؛ که درنتیجه ی آن پیمانکاران فرعی از ترس این که پیمانکاران فرعی قبلی کار خود را به موقع تمام نکنند، در انجام وظایف محوله شان تأخیر می کنند.

این اتفاق باعث تأخیر پیشرفت قابل توجهی در پروژه می شود و هم چنین باعث می شود محل ساخت و ساز تا زمانی که وظیفه ی بعدی شروع شود برای هفته ها خالی بماند. اینجا زمانی است که ابزارهای دیجیتال خودشان را نشان می دهند. این ابزارها به پیمانکاران فرعی اجازه می دهد تا پیشرفت وظایف متعدد را با موبایلشان ببینند و سرعت کار بالا برود و اعتماد را بین سهامداران مختلف پروژه برمی گرداند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>