اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

به هرحال با تکنولوژی جدید و پیشرفته، محل های ساخت وساز در حال ایمن تر شدن از گذشته هستند. بعضی از این تکنولوژی ها در زیر بررسی شده اند:

هواپیماهای بدون سرنشین

هواپیماهای بدون سرنشین اغلب در دست علاقه مندان و عکاسان عروسی دیده می شود؛ اما امروزه در صنعت ساختمان سازی نیز بسیار مفید بوده است. علاوه بر نقشه برداری و مقیاس گذاری، این هواپیماها برای ایمنی محل نیز استفاده می شوند. نمای هوایی جزئیات بسیار بیشتری دارد که می تواند به شناسایی خطرات کمک کند.

نگهبانان امنیتی انسان هستند و فقط می توانند در یک منطقه محدود حضورداشته باشند درحالی که هواپیماهای بدون سرنشین امکان پوشش گسترده تر و همچنین پوشش 7/24 از یک محدوده را فراهم می کنند. کارگران اغلب زمانی که درگیر کار هستند، از محیط اطراف کاملاً آگاه نیستند اما فردی بادید هوایی بهتر می تواند خطرات موجود را تشخیص داده و به موقع کارگران را آگاه سازد. با هواپیمای بدون سرنشین، همچنین بررسی سارقان و ایمن نگه داشتن مواد بسیار آسان تر است.

دوربین ها

اگرچه دوربین ها در ابتدا برای عکاسی استفاده می شدند، امروزه با حسگر های حرارتی و حرکتی بسیار پیشرفته شده اند که امنیت عالی را در محل های کاری ایجاد می کنند. سنسور آن ها می تواند سریعاً حرکت را تشخیص دهد و گرفتن سارقان را آسان تر کند. در حقیقت، محل ساخت وساز که مجهز به سیستم های امنیتی کارآمد است، در وهله اول باید سارقان را دور نگه دارد.

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، روش های سارقین نیز پیشرفت می کند بنابراین، بسیار بااهمیت است که با تغییر تکنولوژی همگام باشید و محل را با سیستم های امنیتی به روز مجهز کنید. این موارد در ابتدا ممکن است گران به نظر برسد اما در مدت زمان طولانی قطعاً ارزش دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>