اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

ساختن یک چیز آسان است اما تعمیر و نگهداری آن مهارت می خواهد. همین طور در محل های ساخت وساز نگهداری و تعمیر تجهیزات سخت و پرهزینه است. ولی برای ماشین آلات، ابزارها و وسایل حفاظتی شخصی طبیعی است که دچار فرسودگی و کهنگی شود.

نردبان های شکسته، تجهیزات الکتریکی معیوب، داربست بی ثبات و نااستوار برای ایمنی کارگران خطر بزرگی دارد.بنابراین داشتن یک متخصص آموزش دیده مهم است که به طور منظم از تمام تجهیزات ساختمانی بازرسی کند و اقدامات ضروری برای تعمیر و ارتقا را انجام دهد.

زندگی انسان فوق العاده باارزش است و برای یک شرکت، کارکنان بسیار باارزش تر از تجهیزات و سازمان ها هستند. کارفرمایی که از کارکنان مراقبت می کند مطمئناً یک تیم همیشه وفادار از افراد سخت کوش خواهد داشت.

علاوه بر خطراتی که کارکنان در محیط کار با آن روبرو می شوند، همچنین خطر سرقت نیز وجود دارد؛ زیرا محل ساخت وساز فاقد دیوارهای محکم یا در برای حفاظت است و برای مردم دسترسی به آن و سرقت بسیار آسان است. رایج ترین موارد سرقت در محل کار شامل ماشین آلات، ابزارهای کوچک و تخته می باشد. یک پروژه وظایفی برای تکمیل و فرجه مشخصی برای دنبال کردن دارد و سرقت موارد به ظاهر کوچک می تواند بسیار پرهزینه باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>