اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

ازآنجاکه تخمین هزینه بر اساس مشخصات و سایر داده های فنی انجام می شود، می توان آن ها را بر اساس اطلاعات موجود طبقه بندی کرد. همان طور که در بالا ذکر شد، تخمین هزینه بر اساس اندازه پروژه و نوع ساختمان بناشده، انجام می شود. این نوع تخمین هزینه، کمترین دقت را شامل می شود؛ زیرا اطلاعات هنوز محدود هستند. بااین حال، یک تخمین از میزان بزرگی پروژه، می تواند به مشتری کمک کند تصمیم بگیرد که آیا این پروژه به عنوان یک تصمیم تجاری مهم تا چه حد هزینه دارد.

با رسیدن فرآیند طراحی به مراحل شماتیک و طراحی، تخمین هزینه را می توان با دقت بیشتری انجام داد. تخمین هزینه ها هنگامی که بر اساس مجموعه کاملی از اسناد ساختمانی بناشده اند، بسیار دقیق تر خواهند شد.

برآورد هزینه ساخت باید کلیه هزینه های لازم برای تکمیل پروژه ازجمله مواد، تجهیزات و نیروی کار را در نظر بگیرد. در مورد پیمانکاران، پیشنهاد باید شامل هزینه های سربار و بودجه احتمالی نیز باشد. مهندسان طراحی نیز هنگام برآورد هزینه های ساخت وساز، نیروی کار و سربار را در نظر می گیرند، اما این اطلاعات فرض در نظر گرفته می‌شود. از طرف دیگر، پیشنهادهای پیمانکار بر اساس هزینه های واقعی در نظر گرفته می شوند.

برآورد هزینه ها اغلب بر اساس قیمت واحد است، جایی که تخمین گر هزینه های هر واحد کار را محاسبه می کند و سپس آن ها را در کل ضرب می کند. واحد بهینه برای استفاده بستگی به نوع کار دارد. به عنوان مثال، هزینه های هر مترمربع برای کف پوش ها و موارد بام مناسب است؛ درحالی که هزینه های خطی برای ستون ها و تیرها مناسب تر است. تخمین هزینه ها به طورمعمول توسط مناطقی مانند اجزای سازه، سیستم های مکانیکی، تأسیسات برقی، سیستم های لوله کشی، حفاظت از آتش و غیره تقسیم می شوند.

صاحبان پروژه غالباً هنگام انتخاب پیمانکار روی قیمت تمرکز می کنند؛ اما پیشنهادی که به طور غیرمنطقی کم باشد نیز برایشان قابل تأیید نیست. تخمین هزینه از شرکت طراحی در این مورد مفید است؛ زیرا آن ها به عنوان یک شخص ثالث بی طرف هزینه را اعلام می کنند. آن ها یک مرجع مفید برای تعیین اینکه آیا پیشنهاد پیمانکار خیلی بالا و یا خیلی پایین است، محسوب می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>