اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ساختمان


ایمنی عمومی

مجموعه ای از چک لیست های مربوط به ایمنیِ عمومی را پیدا کنید که شامل ارزیابیِ روتین ریسک های موجود در کارگاه ساختمانی و بازنگری های دیگری بر ریسک های ساخت وساز مثل خطرات آتش سوزی، فیزیکی و شیمیایی، باشند.

چک لیست ارزیابی ریسک در مرحله ی قبل از ساخت وساز

این چک لیست به ما کمک می کند که خطرات معمول در ساخت وساز و شدت و درجه بندیِ خطر را بشناسید و برای اقدامات کنترلی برنامه ریزی کنید. این الگو را متناسب با فعالیت های کارگاه ساختمانیِ خودتان، تغییر دهید.اگر مطابق با پروتکل ها و استاندار های ایمنی در برابر آتش عمل کنید، آن گاه بازرسیِ ایمنی در برابر آتش بسیار آسان و بی دردسر خواهد بود. اگر آگاهی تان را نسبت به ایمنیِ آتش بالا ببرید آن گاه به راحتی می توانید خطرات آتش سوزی را تشخیص دهید.

چک لیست بازرسی ایمنی برق

باید کارگاه ساختمانیِ خود را ارزیابی و بررسی کنید تا ببینید که آیا از استاندارد های ایمنیِ الکتریکی پیروی می کند یا نه. ابزار و تجهیزات الکتریکی مثل خطوط برق، کلید ها، سیم کشی ها، کابل ها و غیره را بررسی کنید. همچنین دانش کارگران نسبت به ایمنیِ برق و مسئولیت پذیری شان را ارزیابی کنید.

چک لیست ارزیابی خطرات کلی

خطرات موجود در محل کارتان را با استفاده از این چک لیست که بر اساس استاندارد های اداره ی بهداشت و امنیت شغلی است ارزیابی کنید، این چک لیست موارد مختلفی از امنی عمومیِ محل کار و خطرات سلامتی را در برمی گیرد.

تجهیزات

یک کارگاه ساختمانی برای انجام فعالیت ها و پروژه های ساختمانی، تجهیزات، ابزار و امکانات فراوانی دارد. برای اطمینان از عملکرد صحیح و ایمن ابزار و تجهیزات، باید بازرسی های منظمی انجام شود. ما در اینجا چند الگوی چک لیست مثال زده ایم که می توانید برای نصب و تعمیرات، از آن ها استفاده کنید.این چک لیست با توصیه های عملی اش برای مدیر پروژه ی ساختمانی یا مسئول ایمنی تان بسیار مناسب است، آن ها با استفاده از این چک لیست می توانند خطرات احتمالی ای که ممکن است به جسم افراد آسیب برسانند را شناسایی و ثبت کنند.

چک لیست بازرسی قبل از استفاده از ابزارهای دستی و برقی

این چک لیست برای بررسیِ کامل ابزاری که هنوز استفاده نشده اند، بسیار ایده آل است. با استفاده از این چک لیست می توانید اطمینان حاصل کنید که ابزار و تجهیزاتتان به خوبی کار می کنند و استفاده از آن ها کاملاً بی خطر است.با استفاده از این چک لیست می توانید مناطقی که در آن ها خطر سقوط وجود دارد را شناسایی کنید و از وجود اقدامات پیشگیرانه ی مناسب مثل تجهیزات محافظت در برابر سقوط، اطمینان حاصل کنید.

ابزار اضطراری

بروز حوادث در کارگاه ها غیرقابل انکار است. به همین دلیل باید اقدامت اضطراری و اورژانسی را به وضوح مشخص کرده و آن ها را به کار بگیرید. باید ابزارهای اورژانسی ای مثل جعبه ی کمک های اولیه و کپسول اطفای حریق را در دسترس بگذارید و به خوبی از آن ها نگهداری کنید.یکی از مسئولیت های شما در محیط کار این است که مطمئن شوید که تمام جعبه های کمک های اولیه، تمام لوازمی که برای کمک های اولیه در محیط کار به آن ها نیاز است را در خود دارند.

چک لیست گزارش حادثه

این چک لیست برای ضبط و گزارش حوادثی است که در محیط کار رخ می دهند و ممکن است منجر به آسیب، بیماری یا خسارت مالی شده باشند یا هیچ خسارتی ایجاد نکرده باشند. بسیار مهم است که فرهنگ قوی ای برای گزارش حوادث ایجاد کنید، مهم نیست که یک حادثه چقدر جزئی است، زیرا تمام حوادثی که گزارش می شوند برای پیش گیری از وقوع دوباره ی این حوادث به کار گرفته می شوند.

چک لیست بازرسی ماهیانه ی کپسول آتش نشانی

این چک لیست تضمین می کند که کپسول های آتش نشانیِ محل کار تان در صورت وقوع آتش سوزی، به درستی عمل می کنند. این چک لیست تضمین می کند که تجهیزاتتان با استانداردها و اقدامات ایمنی ِ لازم در مواقع اورژانسی، تطابق دارند.کارگاه های ساختمانی یکی از پیچیده ترین و خطرناک ترین محیط های صنعتی هستند. برای به حداقل رساندن صدمات و تلفات در کارگاه های ساختمانی، از استانداردهای ایمنیِ ساخت وساز استفاده می شود. می توانید با استفاده از چک لیست یک محیط کار بی خطر و تیم باکفایتی داشته باشید که اصول ایمنی را رعایت می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>