اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

معمولاً بازرسی در انتهای مراحل ساختمانی انجام می گیرد، اما تعدادی بازرسی های دیگر نیز در انتهای هر مرحله به عنوان بازرسی های کوچک تر از روند کار انجام می شود.بازرسی های ساختمانی، بخش مهمی از روند ساخت وساز در صنعت ساختمانی هستند؛ زیرا تنها راهی است که می توان با اطمینان خاطر گفت که تمام کارها در طی مراحل ساخت به درستی انجام شده است.

به همین دلیل، شرکت های ساختمانی نمی توانند خودشان بازرسی ها را انجام دهند، اما می توانند قبل از ورود بازرس واقعی، از روند ساخت ساختمان خود یک بررسی کلی داشته باشند. آن ها با این کار می توانند قبل از شروع روند بازرسی، برخی از مشکلات را خودشان پیدا و رفع کنند.

یک بازرس ساختمان، به طورمعمول احتیاج به آموزش رسمی تخصصی در حوزه عمران و یا معماری ندارد. ولی آن ها باید حداقل دارای مدرک دیپلم بوده و ضمن داشتن تجربه در صنعت ساخت وساز، قادر به یادگیری سریع نیز باشند؛ بنابراین هر کس که به این شغل علاقه مند است، باید پیگیر شرایط موردنیاز برای این کار در منطقه فعالیت خود باشد.

اگرچه معمولاً بازرسی در انتهای مراحل ساختمانی انجام می گیرد، اما تعدادی بازرسی های دیگر نیز در انتهای هر مرحله از ساخت وساز به عنوان بازرسی های کوچک تر از روند کار انجام می شود.در اینجا برخی از مراحل موردنیاز برای بازرسی های ساختمانی در طی مراحل ساخت آورده شده است:

  • پس از نصب پایه ها، بازرسان ساختمانی برای بازرسی از محل ساخت، باید مجوز بتن ریزی را تأیید کنند.
  • در بیشتر مواقع، پس از ریختن دال بتنی و شروع نصب لوله کشی ها، بازرسی انجام می شود.
  • سیم کشی داخلی ساختمان، زمان بر است و بازرسی ها باید قبل از نصب دیوارها انجام شوند. بازرسی دیگر بعد از اتمام مراحل لوله کشی و سیم کشی انجام می گیرد.
  • بسته به محل ساختمان در حال احداث، ممکن است به محض عایق بندی، بازرسی لازم باشد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>