اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

به خاطر سپردن این تعداد موارد بازرسی برای یک بازرس کار دشواری است؛ به همین دلیل است که بسیاری از بازرسان ساختمانی یک لیست یا فهرست بازرسی تهیه می کنند که درگذشته روی کاغذ نوشته می شد اما امروزه با پیشرفت فناوری، جای خود را به برنامه های تلفن هوشمند داده است. این لیست به بازرس کمک می کند تا بعد از بازرسی هر پروژه، تکمیل و یا ناقص بودن آن را در فهرست ثبت کند.

آن ها همچنین می توانند از موارد خاصی که طبق استانداردها انجام نشده، یادداشت تهیه کنند تا در مواقع ضروری به سازنده و یا پیمانکار تذکر بدهند.این لیست همچنین به بازرسان متعدد یک پروژه کمک می کند تا ضمن داشتن آگاهی از موارد بازرسی شده و نشده، در کار همدیگر دخالت نداشته باشند.

برخی از بازرسان، از یک لیست مشخص برای همه ی ساختمان هایی که بازرسی می کنند، استفاده می کنند؛ درحالی که برخی دیگر چندین فهرست با موارد متفاوت برای هر ساختمانی که کار می کنند، دارند. نکته جالب نسخه هوشمند این لیست بر روی تلفن همراه، این است که به بازرس امکان اضافه کردن و یا حذف اطلاعات جدید در مورد هر پروژه را می دهد.

به علاوه، ازآنجاکه این لیست ها به راحتی در سیستم عامل ها قابل اشتراک هستند، چنانچه یک بازرس بیمار شود و یا در تعطیلات باشد، بازرس دیگر می تواند بااطلاع از موارد بازرسی نشده کار او را ادامه دهد.
برخی از شرکت های ساختمانی با بازرسی ها، میانه ی خوبی ندارند، چون فکر می کنند که کارشان همیشه بی نقص است و نیازی به بازرسی ندارد؛ اما صاحبان خانه بیشتر تمایل دارند تا از روند ایمن ساخت خانه خود مطمئن باشند.

بدون بازرسی، موارد زیادی در روند ساخت مطرح خواهد شد که مسلماً موردپذیرش همه قرار نخواهد گرفت و هیچ کس در پایان از نتایج راضی نخواهد بود؛ اما بازرسی کلی، به عنوان حکم تأیید پایان کار یک پروژه ساختمانی برای سازنده و پیمانکار محسوب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>