اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

تفاوت اصلی بین روکش سنگ طبیعی و روکش ساخته شده در این است که سنگ های مصنوعی ساخته شده توسط انسان است. درجاهایی که از روکش سنگی طبیعی از مواد خام استخراج شده از زمین استفاده می شود، سنگ مصنوعی از مخلوطی (معمولاً مبتنی بر سیمان) ساخته شده است که در قالب هایی ساخته شده اند که محصول آن ها شبیه به سنگ طبیعی است.

درحالی که تکنیک های نوآورانه ساخت، زیبایی پوشش های سنگی مصنوع را بهبود بخشیده است، دستیابی به سطح بافت و پتینه سنگ طبیعی غیرممکن است.جدا از ظاهر عالی، سنگ طبیعی ممکن است بیش از بسیاری از گزینه های مصنوعی در عملکرد اثبات شود و اغلب طول عمر بیشتری نیز دارد. پوشش سنگ طبیعی در هر دو کاربرد داخلی و خارجی بسیار بادوام است و در معرض عناصر محیطی و آسیب های سطحی سال ها بدون آسیب برجای خود قرار می گیرد.

مقاوم در برابر محو شدن رنگ و بافت است و می تواند در حفاظت از حریق و همچنین عایق نما نقش داشته باشد. برخلاف برخی محصولات سنگی مصنوعی، روکش سنگ طبیعی نیز می تواند در کاربردهای چالش برانگیزتر ازجمله عایق درجایی که در معرض رطوبت و مواد شیمیایی است، استفاده شود.

بااین وجود دلایلی وجود دارد که برخی از سنگ تراشیده شده مصنوعی به جای سنگ طبیعی استفاده می کنند. در مرحله اول، اینکه این گزینه می تواند بسیار سبک تر از سنگ طبیعی باشد و ممکن است نیاز به پشت سازی نوع سنگ واقعی دیگر نباشد. ثانیاً، احتمالاً خودتان می توانید آن را نصب کنید تا اینکه به کمک یک محوطه ساز، کاشی کار یا آجرکار نیاز پیدا کنید و سوم اینکه، ارزان تر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>