اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ ساختمانی

زیبایی سنگ تحت تأثیر نحوه استخراج، پردازش و به پایان رساندن پردازش و استفاده از سنگ قرار دارد.

رنگ: همان طور که در بخش های قبلی این مقاله موردبررسی قرار گرفت، تنوع و تفاوت زیادی در رنگ سنگ های طبیعی وجود دارد.بازالت به طورمعمول خاکستری تیره است، سنگ بیت المقدس (اورشلیم) در رنگ های کم رنگ مانند رنگ های سفید و طلایی-صورتی وجود دارد، گرانیت در هزاران رنگ موجود است و محدوده های سنگ آهک از سفید تا سیاه متغیر است، اگرچه خاکستری غالب است. اگر رنگ خاصی در ذهن دارید، با سازنده پروژه مشورت کنید و بپرسید که چه رنگ هایی ممکن است برای پروژه مناسب و چه گزینه هایی در دسترس می باشد.

الگو: همانند رنگ، تنوع زیادی در الگوها و رگه های سنگ های مختلف وجود دارد. در بسیاری از موارد امکان سفارش سنگ خاص موردنظرتان در پروژه وجود دارد.

بافت و سطح تمام شده: بافت سنگ ها هم نیز بسیار متنوع است، از قطعات درشت دانه گرفته تا ریزدانه و کاملاً صاف. برخی از متداول ترین اصطلاحاتی که در جستجوی مواد شما با آن روبرو می شوید؛ صیقل داده شده، صاف و ماسه پردازی (سند بلاست).

در یک سطح پرداخت شده، سنگ به سطح صاف و یکپارچه تبدیل گردیده است. در سنگ هایی مانند گرانیت و سنگ مرمر که درخشش طبیعی دارند، سطح پرداخت شده به این معنی است که براقیت سنگ از بین می رود و سطحی مات ارائه می شود. به طورکلی، پرداخت ریزدانه نسبت به سطوح صیقلی با آسانی بیشتری در نگهداری همراه اند. ماسه پرداخت شده (سند بلاست شده) به این معنی است که سطح سنگ با انفجارهای کوچک ولی پرفشار سیلیس پرداخت شده است که سطحی خشن اما مرتب را ایجاد می کند که کاملاً ریزبافت و دانه دار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>