اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امروزه بسیاری از کشورها با ایران مبادلات بازرگانی وسیعی دارند و با یک سرچ ساده میتونید یک سری شرکت های تامیین کننده رو به راحتی پیدا کنید و کار بیزنسی واردات رو شروع کنید. قانون واردات و صادرات در هه‌ی کشورها یکسان نیست و هزینه‌های مربوطه در این بیزنس نسبت به کشور مورد نظر متفاوت هست.
در این مقاله برخی از کشورهایی که با ایران مبادلات بسیار زیادی دارند رو به شما معرفی میکنیم و در ادامه پیشنهاداتی برای شروع کار با کشورها خواهیم داد.

china

چین:
چین کشوری بسیار عالی برای واردات و همچنین صادرات کالاست. به دلیل ارزان بودن دستمزد کارگران در این کشور بسیاری از کالاها با قیمت کمتری نسبت به سایر کشورها تولید می‌شود. و اصولا کالاها را بر اساس کیفیت مد نظر تاجر تولید می‌کنند.

در تجارت با کشور چین تا حد امکان باید هدفدار پیش رفت. به دلیل وجود کارخانه‌جات و کارگاه‌ها و بازارهای بسیار زیاد و پر‌زرق و برقی که دارد اگر ندانید به دنبال چه کالایی هستید روزها و حتی ماه‌ها بین آن همه تنوع کالایی سرگردان میمانید. برای مثال فقط اگر بخواهید همه عمده فروش‌های مرتبط با لباس و پوشاک چین را بگردید چیزی حدود 3 ماه زمان نیاز دارید ولی اگر هدفدار باشید و مثلا به دنبال دکمه از بخش پوشاک باشید راحت در کمتر از یک هفته می‌توانید بررسی‌های خود را انجام دهید.

واردات از چین پیشنهاد اول ما هست به شرط اینکه حداقل به اندازه ی 1 کانتینر خرید انجام بدهید چون در تعداد‌های محدود و پایین به دلیل هزینه‌ها و زمان ارسال صرفه اقتصادی ندارد.

در کشور چین سود شما نسبت به نوع خریدتان تعیین می‌شود که در سایر کشورها این سود نسبتا کمتر هست به دلیل اینکه کیفیت و قیمت را تاجر تا حدودی تعیین می‌کند.

turkey

ترکیه
دومین کشور ترکیه هست، نزدیک بودن به ایران و دسترسی راحت بدون نیاز به ویزا و هم سطح بودن نسبی فرهنگ مردم ترکیه با ایران باعث ایجاد بستری راحت و مناسب برای تجارت شده است.

شروع واردات با کشور ترکیه پیشنهاد بسیار عالی هست برای کسانی که می‌خواهند در سطح کم شروع به کار کنند و سرمایه‌ی کمتری دارند. ترکیه نسبت به چین قانون مدارتر هست و تا حدی بیزنس راحت‌تر ولی به دلیل تولید با کیفیت و قیمت بالاتر نسبت به چین در مرحله دوم قرار می‌گیرد.

کشوری که اکثر برندهای مشهور دنیا رو از کالاهای عمومی و تخصصی دارد و حمل‌و‌نقل به صورت زمینی هست و در صورت آماده بودن سفارشات شما 3 تا 5 روز طول میکشه بار به گمرک ایران برسد. که این زمان در چین بین 30 تا 40 روز طول میکشد.

در ترکیه بازاری دارد به اسم بازار چینی‌ها که هر کالایی را از چین بخواهید در این بازار با حذاکثر 10 الی 15 درصد بالاتر نسبت به چین می‌توانید پیدا کنید و زمان رو هم برای واردات از دست نمی‌دهید.
دیگر مزیت واردات از ترکیه نسبت به چین این هست که در تقریبا 17 قلم کالای مهم در صنعت و کشاورزی و  نساجی و … در دنیا بین 3 کشور اول صادر‌کنندگان دنیا هستند که عمده صادراتشون به کشور آلمان است.

Emirates

امارات
کشور امارات شاه‌راه تجاری ایران با جهان هست.

واردات از امارات دو حالت دارد:

  • کالایی را از بازارها و کمپانی‌های اماراتی خریداری کنیم.
  • کالایی که از کشور‌های دیگر خریداری می‌کنیم و ارسال به ایران ندارند مجبوریم از طریق کشور ثالث این بار را وارد کنیم که اکثر مواقع امارات به عنوان این کشور ثالث انتخاب می‌شود. (البته در مورد ترکیه هم صدق می‌کند)

دلیل دیگر واردات از کشور امارات، نداشتن مالیات بر روی کالاها که از سال 2018 نیمه دوم تمامی کالاهای وارداتی شامل مالیات می‌شود.

از معایب واردات از کشور امارات این هست که این کشور تولید‌کننده نیست و بسیاری از کالاها رو به عنوان واسطه باید خرید کرد البته با درصد اضافه بسیار پاییین که تقریبا هم سطح تولید‌کنندگان هست.
امارات کشوری بی‌نظیر برای صادرات و پکینگ محصولات صادراتی هست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
رضایی:
سلام رضایی هستم از شرکت بازرگانی سهند گستر برای صادرات کالا یا پوشاک به تمام کشور های آسیایی میتونیم در کنارتون باشیم عضو رسمی اتاق بازرگانی تهران و مدیر مجموعه بازرگانی با تمام مجوز های صادرات در ایران و سازمان نظام مالیاتی دوستانی که مایل هستند در اسرع وقت در خدمتتون هستم لطفا صبور باشید
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>